نیوز سیتی!
13 اسفند 1401 - 15:37

شبکه پیشرفت نهضت بانوان مازندران در حال تکمیل شدن است

بابل- معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تبلیغات اسلامی مازندران گفت: شبکه پیشرفت نهضت بانوان استان در حال تکمیل شدن است و باید کانون های شهرستانی نیز تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر درخشنده ظهر شنبه در نشست هماهنگی ستاد ملی باشگاه بانوان مهاد با بیان این که نگاه ما در حوزه فرهنگ متفاوت با گذشته است، افزود: شبکه سازی بانوان برای تقویت بسترهای فرهنگی از جمله الزامات است.

وی به نقش مؤثر بانوان برای بسترسازی و ایجاد گفتمان و فرهنگ اشاره و اضافه کرد: در سازمان تبلیغات اسلامی، نگاه ویژه ای به حوزه بانوان و امور مربوط به این قشر می‌شود.

وی با عنوان این که سازمان شبکه مردمی خوبی دارد و باید به آنان بیشتر توجه شود، ادامه داد: شبکه شریکه الامام، مؤسسات قرآنی و غیره از ظرفیت‌های خوب به شمار می‌رود که اکثریت اعضای آنان را بانوان تشکیل می‌دهند.

حجت الاسلام درخشنده مجامع تخصصی نظیر کانون فرهنگی و تبلیغی را دیگر ظرفیت‌ها بیان کرد و گفت: مؤسسه شهید اندرزگو، هیئت‌های بانوانی و فعال از جمله موسساتی هستند که در حوزه بانوان نیز تلاش‌های خوبی داشته اند.

وی یادآور شد: دو هزار و ۴۵ نفر از بانوان در مهرواره بانو در استان ثبت نام کردند و مازندران در کشور رتبه‌های برتر را از نظر عملکرد و ثبت نام داشته است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران مهرواره محله همدل را از مأموریت‌های کنونی بیان کرد و گفت: با این عنان می‌توان شبکه‌های را جمع آوری و پیگیری کرد.

وی با بیان این که شبکه پیشرفت نهضت بانوان در استان در حال تکمیل شدن است، بر لزوم کانون پیشرفت نهضت بانوان در هر شهرستانی تاکید کرد و گفت: یکی از اعضای کانون می‌تواند نماینده «مهاد» باشد زیرا تشکیلاتی شدن سبب تسریع در روند برنامه‌ها و معرفی الگوی سوم زن اسلامی می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1072073

مهمترین اخبار ایران و جهان: