نیوز سیتی!
11 اسفند 1401 - 22:09

برگزاری رزمایش شکوه مقاومت در پردیس

رزمایش شکوه مقاومت با حضور سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه سید الشهدا (ع) استان تهران و یگان‌های نمونه سپاه و بسیج پردیس توسط ناحیه مقاومت علی بن موسی الرضا (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، رزمایش شکوه مقاومت در سالگرد شهادت روح الله عجمیان با حضور سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه سید الشهدا (ع) استان تهران و یگان‌های نمونه سپاه و بسیج پردیس توسط ناحیه مقاومت علی بن موسی الرضا (ع) عصر پنجشنبه برگزار شد.

سردار احمد ذوالقدر در حاشیه برگزاری این رزمایش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شهرستان‌های استان تهران یک میلیون و صد هزار نفر بسیجی فعال در عرصه‌های تربیتی، قرآنی، اردویی، رزمی، دفاعی، محلی، حوزه پایگاه خواهر و برادر، اقشار، اصناف، کارخانجات، ادارات، سازمان‌های هنری ورزشی فعال هستند.

وی با بیان آنکه به لحاظ دفاعی هیچ محدودیتی در نیروی انسانی نداریم، گفت: در حوزه مسکن و شهرسازی، آسفالت جاده‌های روستایی، مدرسه‌سازی و کمک مومنانه، کمک به ازدواج آسان، اشتغال‌زایی برای جوانان و سرپرست‌های خانواده در مجموعه بسیج و سپاه سیدالشهدا (ع ) خدمات‌رسانی وجود دارد.

فرمانده سپاه سید الشهدا(ع) استان تهران با اشاره به ظرفیت سپاه و بسیج در شهرستان پردیس توضیح داد: مردم شهرهای پردیس و بومهن و بخش جاجرود مردم بسیار خوبی هستند و اثبات کردند که با همه سختی‌ها ،کاستی‌ها و ناملایماتی که در فضای زیستن دارند پای انقلاب خود هستند که این ایستادگی قابل تقدیر است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1068929

مهمترین اخبار ایران و جهان: