نیوز سیتی!
12 اسفند 1401 - 11:41

آمار شرکت‌کنندگان جشنواره رضوی واقعی باشد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان گفت: واقعی بودن آمار شرکت‌کنندگان در جشنواره کتاب‌خوانی رضوی بسیار مهم است و باید به آن توجه خاص شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد طاهریان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان در جلسه شورای اداری شهرستان سمنان در سالن جلسات کتابخانه عمومی امام خمینی (ره) این شهر، با اشاره به اهمیت دوازدهمین دوره جشنواره رضوی اظهار کرد: کتابداری که خالصانه در راه امام رضا (ع) گام برمی‌دارد و برای اشاعه و ترویج فرهنگ و معارف ائمه به جامعه تلاش می‌کند، بدون شک خیروبرکت تلاش خود را در زندگی مشاهده خواهد کرد.

وی، جشنواره کتاب‌خوانی رضوی را یک فرصت دانست و تصریح کرد: این جشنواره صرفاً یک کار اداری یا سازمانی محسوب نمی‌شود و فعالیتی دلی برای شناساندن هرچه بهتر مفاهیم فرهنگ والای اهل‌بیت (ع) به‌خصوص امام رضا (ع) به مردم جامعه است.

طاهریان خاطرنشان کرد: در برگزاری جشنواره کتاب‌خوانی رضوی، کیفیت بسیار مهم و ضروری است و در کنار کمیت باید به کیفیت و واقعی بودن آمار شرکت‌کنندگان در جشنواره توجه خاص داشته باشیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان برگزاری جشنواره کتاب‌خوانی رضوی را اقدامی پسندیده عنوان کرد و افزود: خانواده‌ها باید از این فرصت کم‌نظیر برای تقویت روحیه مطالعه در فرزندان خود بهره برده و با شرکت در برنامه‌های این‌چنینی به رشد فرهنگی و توسعه اجتماعی منطقه و کشور کمک کنند.

در پایان این نشست، محمد مرادی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سمنان نیز با ارائه گزارشی از نحوه فعالیت کتابخانه‌ها و کتابداران در دوره قبل پرداخت، همچنین کارشناسان اداره کل و کتابداران هم به بیان مطالب و نکاتی پیرامون اجرای بهتر این جشنواره پرداختند.

پایان پیام/74001/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1069573

مهمترین اخبار ایران و جهان: