نیوز سیتی!
27 بهمن 1401 - 04:44

مرکز رشد شهر دهدشت حمایت خواهد شد/ توسعه ظرفیت های دانش بنیان

دهدشت_ نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: مرکز رشد شهر دهدشت با پیگیری در سطوح مختلف حمایت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد موحد چهارشنبه شب در بازدید از مرکز رشد دهدشت افزود: خدمات انجام شده در این مرکز قابل تقدیر و قدردانی است.

موحد با اشاره به حرکت مقام معظم رهبری و تاکید گسترده وی بر نامگذاری این سال به عنوان سال دانش بنیان افزود: این امر به معنای توجه و نگرش رهبری به فعالیت و توسعه شرکت‌های دانش بنیان است.

وی ابراز داشت: با وجود کمبودهای موجود اما تعهد نسبت به مجموعه نمایان است و موارد انجام شده باقیات و صالحات برای مجموعه پارک علم و فناوری است.

موحد با اشاره به تلاش برای برای شکل گرفتن این مجموعه در آغاز به کار تاکید کرد: بر همه ما تکلیف است که با تمام توان و قوا مجموعه مرکز رشد دهدشت را حمایت کنیم.

موحد همچنین طی تماس تلفنی با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خواستار واگذاری یا اجاره یکی از ساختمان‌های این سازمان به مرکز رشد شد.

وی گفت: با رایزنی‌های در مرکز کشور سعی خواهیم کرد وضعیت این مرکز را بصورت پایدار برسانیم.

به گزارش خبرنگار مهر مرکز رشد دهدشت در سال ۱۳۹۸ آغار بکار کرده و رسماً سال ۱۳۹۹ افتتاح شد که در این مجموعه یک شرکت دانش بنیان، ۴ شرکت فناور و ۲ هسته فناور در حال فعالیت است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1039829

مهمترین اخبار ایران و جهان: