نیوز سیتی!
27 بهمن 1401 - 11:45

بزرگداشت شهیدقهاری‌سعید در همدان برگزار می‌شود

معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از برگزاری بزرگداشت شهیدقهاری‌سعید در روز دوم اسفند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌اکبر کریمپور صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مراسم بزرگداشت سردار سرتیپ پاسدار شهید حاج سعید قهاری سعید و شهدای مربی مرکز آموزش قدس نیروی زمینی سپاه روز دوم اسفندماه برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم همزمان با نماز مغرب و عشا با حضور مسئولین، همرزمان شهید، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم در حسینیه امام خمینی(ره) همدان برگزار خواهد شد.

معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان عنوان کرد: سخنران مراسم سرتیپ پاسدار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران خواهد بود.

وی با بیان اینکه مداح این مراسم حاج داود شکاری از تهران است، گفت: همچنین برنامه‌ای نیز با حضور هنرمند انقلابی کشور محسن رجبی اجرا می‎‌شود.

شهید «سعید قهاری سعید» بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با تعدادی از پاسداران و شهید همدانی مقدمات تشکیل سپاه همدان را فراهم می آورند و در سال ۵۷ در پاوه در کنار شهید چمران و شهید زنده یاد متوسلیان حضور داشتند.

ایشان در سال ۵۸ پس از صدور فرمان مبنی بر تشکیل بسیج توانست در طول ۶ ماه ۱۵ هزار نفر برادر و ۵ هزار نفر خواهر را جذب بسیج نماید.

شهیدقهاری‌سعید پنجم اسفند ماه سال ۱۳۸۵ در ارتفاعات جهنم دره در درگیری با اشرار و گروهک پژاک به همراه ۱۴ تن از پاسداران به درجه رفیع شهادت نایل شد.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1040129

مهمترین اخبار ایران و جهان: