نیوز سیتی!
02 اسفند 1401 - 23:26

ضرورت توسعه ورزش در محلات ۱۳ گانه اردبیل

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در بازدید از باشگاه کاراته محله آراز علی(شهریار) بر توسعه ورزش در محلات ۱۳ گانه اردبیل تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر ورودی شامگاه امروز در بازدید باشگاه کاراته محله آراز علی (شهریار) اظهار کرد: توسعه و توجه به ورزش در محلات ۱۳ گانه اردبیل موجب ایجاد شور و نشاط در میان نوجوانان و جوانان شده و کاهش آسیب‌های اجتماعی را در پی خواهد داشت.

وی افزود: وجود باشگاه کاراته در این محله اردبیل باعث شده ورزشکاران متعددی در این رشته فعالیت کنند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: با وجود مربیانی چون بهروز قربانی و فرهاد موقر، این مناطق می‌توانند قهرمانان زیادی را در این رشته به استان و کشورمان معرفی کند.

جلال آفاقی، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اردبیل نیز تصریح کرد: افرادی که در فعالیت‌های حرکتی از نظر ذهنی، جسمی و روانی شرکت و تعادل لازم را کسب می‌کنند توانایی مقابله با مشکلات و فشارهای ناشی از زندگی را به دست می‌آورند.

وی افزود: اگر جوانان و نوجوانان به امر ورزش روی بیاورند میتوان در مدت کوتاهی در جلوگیری از ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی گام‌های موثری برداشت.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اردبیل، غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان به ویژه با ورزش و تحرکات بدنی را مهم برشمرد و گفت: جوانان انرژی نهفته بسیاری دارند که اگر در مسیر صحیح از این انرژی استفاده نکنند به بیکاری و آسیب‌های اجنماعی کشیده می‌شوند و ورزش و تحرکات بدنی می‌تواند موجب کاهش این موارد در جامعه شود.

گفتنی است؛ در ادامه هوگو و میت دستی به باشگاه کاراته آرازعلی (شهریار) اردبیل اهدا شد.

پایان پیام/3727/
 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1049373

مهمترین اخبار ایران و جهان: