نیوز سیتی!
21 اسفند 1401 - 09:39

دانشگاهیان برای پیشرفت شهرستان گناوه همفکری کنند

بوشهر- فرماندار گناوه گفت: دانشگاهیان شهرستان گناوه علاوه بر پیگیری امورات و خواسته‌ها و مطالبات در زمینه پیشرفت بهتر شهرستان به مسئولان نظر دهی، همفکری و کمک کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری صبح یکشنبه در نشست با دانشجویان، اساتید، دبیران تشکلهای دانشجویی دانشگاه پیام نور گناوه به مناسبت هفته جوان اظهار داشت: شهرستان گناوه پیشرفت‌های بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف داشته است و تمام تلاش ما این است که به عنوان یک خدمتگزار در مسیر پیشرفت بیشتر این شهرستان گام برداریم.

فرماندار گناوه افزود: در جهت پیشرفت شهرستان از راهنمایی‌ها، نظرات و پیشنهادات دانشجویان و صاحبان خرد و اندیشه و مردم استقبال می‌کنیم و دست خود را برای یاری به سمت آنها دراز می‌کنیم.

وی بیان کرد: در طول بیش از یک سال عمر دولت سیزدهم، بسیاری از پروژه‌های راکد در سطح شهرستان دوباره فعال شده و بسیاری از خدمات نیز انجام شده است.

فرماندار گناوه گفت: سالن ورزشی هزار و ۵۰۰ نفری بانوان، جاده گناوه - میشان، کمربندی گناوه و فاضلاب این بندر از عمده پروژه‌های راکدی بود که چندین سال راکد مانده بوده و در دولت سیزدهم در دستور کار قرار گرفت و فعال شدند.

وی گفت: در هفته دولت و دهه فجر نیز پروژه‌های بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف در شهرستان گناوه افتتاح و اجرایی شد که گام‌های مؤثری در گسترش و توسعه زیرساخت و پیشرفت شهرستان است.

وی گفت: از جمله پروژه‌های شهرستان پروژه کارخانه فولاد، طرح جامعه توسعه بندر، پرورش طیور، آبزیان، آسفالت معابر و کوچه‌های روستایی، اجرای پروژه‌های بهداشتی، ورزشی، آبخیزداری، گردشگری، فرهنگی و هنری و پروژه‌های بزرگ دیگری در شهرستان در حال اجرا است.

دانشگاهیان برای پیشرفت شهرستان گناوه همفکری کنند

فرماندار گناوه بیان کرد: اجرای همه این پروژه‌ها با همفکری، مطالعات و خرد جمعی و با در نظر گرفتن نیازمندی‌های شهرستان بوده است تا بتوان آنچه شایسته مردم این منطقه انجام شود.

صفری با بیان اینکه دانشجویان، اساتید و مربیان نیازها و ذائقه شهرستان را بشناسند و در این مسیر گام بردارند افزود: دانشگاهیان نیز باید کمک کنند تا دانشجویان در رشته‌های مورد نیاز شهر بیشتر وارد شوند و در این زمینه‌ها به کسب علم و دانش پردازند.

وی اضافه کرد: دانشگاهیان شهرستان گناوه علاوه بر پیگیری امورات و خواسته‌ها و مطالبات در زمینه پیشرفت بهتر شهرستان به مسئولان نظر دهی و همفکری و کمک کنند.

وی در زمینه تعطیلات و ارائه خدمات به گردشگران گفت: در زمینه تسهیلات تا کنون چندین جلسه برگزار و شرح وظایف کمیته‌ها گفته شده است و همه مسئولان در این زمینه در تلاش هستند.

وی گفت: شهرستان گناوه به دلیل موقعیت و ظرفیت هر سال میزبان میلیون‌ها گردشگر است و برای میزبانی مطلوب و شایسته‌تر همه باید همکاری و کمک کنند تا بهترین خدمات در ایام تعطیل به هموطنان ارائه شود.

وی با بیان اینکه دانشجویان نیروی محرک و نخبه جامعه هستند اضافه کرد: انتظار می‌رود در این ایام با نوآوری و ابتکار، فعالیت‌ها و برنامه‌هایی در جهت معرفی فرهنگ غنی منطقه و شهرستان تدارک ببینند و مشارکت کنند.

در این نشست هم اندیشی دانشجویان و نماینده دانش آموزان و همچنین اساتید و مربیان دانشگاه پیام نور سوالات و خواسته‌های خود در زمینه مختلف در شهرستان گناوه را مطرح کردند و فرماندار گناوه به سوالات دانشجویان و اساتید پاسخ داد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1087629

مهمترین اخبار ایران و جهان: