نیوز سیتی!
20 اسفند 1401 - 14:01

راهیان نور یک مسیر عرفانی است

اهواز- فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان «راهیان نور» را یک مسیر عرفانی اعلام کرد و گفت: فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای استفاده آحاد عمومی جامعه از راهیان نور در اولویت قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن شاهوارپور پیش از ظهر امروز شنبه در حاشیه همایش روز ملی راهیان نور استان خوزستان در جمع خبرنگاران بیان کرد: رهاورد راهیان نور یکی از مقاطع بسیار مهمی است که هر ساله در این ایام رخ می‌دهد و افراد بسیاری از سراسر کشور برای زیارت مناطق عملیاتی در خوزستان حضور پیدا می‌کنند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان اضافه کرد: امسال حجم بیشتری از جمعیت راهیان نور در یادمان‌ها حضور پیدا می‌کنند؛ همچنین در بخش دانشجویی و دانش‌آموزی امسال نسبت به سال‌های قبل جمعیت حاضران افزایش و از نظر کمی و کیفی شاهد روند افزایشی وضعیت هستیم.

وی تاکید کرد: فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای استفاده آحاد عمومی جامعه از راهیان نور یکی از نکات مهمی بود که در اولویت قرار گرفت؛ در یادمان‌ها اقدامات خیلی بهتر و بیشتری صورت گرفته تا زائران از فضای معنوی یادمان‌های دفاع مقدس بهره‌مندی بیشتری داشته باشد.

سردار شاهوارپور افزود: در بخش خادمان نیز اقدامات بسیاری صورت گرفته و با حجم سنگینی از داوطلبان خادم روبه‌رو شدیم که علاقمند به حضور در یادمان‌های دفاع مقدس برای خدمات‌رسانی به زائران هستند؛ برنامه‌ریزی شده تا همه خادمان امکان استفاده از مناطق عملیاتی را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه راهیان نور یک مسیر عرفانی است، بیان کرد: در بخش محتوایی اقدامات و تلاش‌های خوبی صورت گرفته به عنوان مثال در یادمان «هور» که دانشجویان نخبه حتی شب‌ها اسکان دارند، رزمایش و عملیات‌های آبی - خاکی در این یادمان برای زائران انجام می‌شود تا آنها از نظر محتوایی با دست پر مناطق عملیاتی را ترک کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1086173

مهمترین اخبار ایران و جهان: