نیوز سیتی!
23 بهمن 1401 - 22:37

برف و کولاک باعث ترافیک سنگین در جاده ترانزیتی تربت حیدریه به مشهد و گناباد شد

در پی ریزش برف در برخی مناطق استان خراسان رضوی، جاده ترانزیتی تربت حیدریه در هر دو محور شمالی و جنوبی به مشهد و گناباد با ترافیک سنگین و در راه ماندن برخی خودروهای سبک و سنگین مواجه شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، برف و کولاک شدید تردد در راه‌های فرعی و روستایی تربت حیدریه را نیز دچار مشکل و سخت کرده است.

با استمرار ریزش برف احتمال مسدود شدن برخی محورهای ارتباطی شهرستان برای اواخر وقت امشب و بامداد فردا محتمل است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تربت حیدریه اظهار کرد: هم اکنون کمربندی جنوبی این شهرستان به سمت گناباد تا محدوده روستای "شادمهر" و در محور شمال تا شهر "رباط سنگ" با برف و کولاک سنگین مواجه است به‌طوری‌که در گردنه "خماری" تردد خودروها به سختی صورت گرفته و تقریبا متوقف است.

علیرضا کرباسی گفت: به رانندگان، مسافران و زائران امام رضا علیه السلام توصیه می شود دست کم تا پیش از ظهر فردا دوشنبه در جاده ترانزیتی تربت حیدریه تردد نکنند.

وی اضافه کرد: سایر محورهای اصلی و فرعی تربت حیدریه نیز با لغزندگی، کمی دید، مه شدید، برف و کولاک مواجه است.

در حالی‌که داده های هواشناسی ریزش برف را تا بامداد فردا در تربت حیدریه و حومه پیش بینی کرده است ؛ معاون عمرانی فرماندار تربت حیدریه از پیش بینی اسکان مسافران در راه مانده با همکاری نهادهای هلال احمر، شهرداریها، راهداری و پلیس راه این شهرستان خبر داد.

سید علی موسوی افزود: تا این لحظه گزارشی از بخشداریهای تربت حیدریه مبنی بر بروز مشکل جدی در سطح روستاهای شهرستان گزارش نشده است.

پایان پیام/ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1034973

مهمترین اخبار ایران و جهان: