نیوز سیتی!
28 اسفند 1401 - 15:20

۸ سالن ورزشی استان سمنان برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز شد

سمنان- مدیرکل ورزش و جوانان سمنان با بیان اینکه هشت سالن ورزشی استان برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز شد، گفت: این سالن ها تا ۲۰ فروردین در اختیار ستاد مدیریت بحران فرمانداری ها است.

سیدمحمدتقی علوی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه هشت سالن ورزشی استان برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز شده است، ابراز داشت: این سالن‌ها برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی در شرایط نامساعد جوی یا حوادث غیرمترقبه دیگر در اختیار ستاد تسهیلات سفر خواهد بود.

وی ضمن بیان اینکه سالن‌های منظور شده در داخل شهرها هستند تا دسترسی مسافران به امکانات مورد نیاز فراهم باشد، افزود: این سالن‌ها سیستم گرمایشی و سرویس بهداشتی نیز دارند و برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی مکانی مناسب است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان بابیان اینکه این سالن‌ها بیش از هزار مترمربع مساحت دارند، ابراز داشت: این سالن‌ها از ظرفیت و گنجایش خوبی برای شرایط اضطراری برخوردار هستند و می‌تواند در اختیار هموطنان باشد.

علوی ضمن بیان اینکه این تعداد سالن از ۲۷ اسفند ماه لغایت ۲۰ فروردین در اختیار مسافران نوروزی است، تصریح کرد: ستاد مدیریت بحران فرمانداری‌های استان سمنان کار نظارت بر این سالن‌ها را بر عهده دارند.

وی ضمن ابراز امیدواری از رقم خوردن خاطره خوب اقامت مسافران نوروزی در استان سمنان، افزود: در اداره کل ورزش و جوانان می‌کوشیم تا چنانچه به تعداد سالن‌های بیشتری نیاز بود بلافاصله برای مسافران نوروزی آماده اسکان شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1100373

مهمترین اخبار ایران و جهان: