نیوز سیتی!
07 اسفند 1401 - 22:59

جهاد اسلامی فلسطین، عملیات ضدصهیونیستی نابلس را تبریک گفت

جنبش جهاد اسلامی فلسطین عملیات ضدصهیونیستی امروز که منجر به هلاکت دو شهرک نشین صهیونیست شد را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای عملیات ضدصهیونیستی امروز که منجر به هلاکت دو شهرک نشین صهیونیست شد را تبریک گفت.

جهاد اسلامی با تاکید بر اینکه، این عملیات پاسخی طبیعی و مشروع به جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت ما بود، افزود: عملیات مذکور در راستای تحقق وعده مقاومت برای انتقام خون فرماندهان گردان ‌های قدس انجام شد.

این جنبش فلسطینی ادامه داد: عملیات ضد صهیونیستی امروز پیام محکمی برای برگزار کنندگان نشست امنیتی عقبه بود مبنی بر اینکه مقاومت فلسطین برغم حجم توطئه در صحنه حاضر است.

گفتنی است، طی دو عملیات ضد صهیونیستی در اراضی اشغالی، دو صهیونیست به هلاکت رسیدند.

بر همین اساس، منابع عبری اعلام کردند که یک مبارز فلسطینی به سمت خودرو گشتی نظامیان صهیونیست در شهرک تقوع در جنوب بیت لحم شلیک کرده است.

این عملیات های ضدصهیونیستی پس از آن انجام شد که در تازه ترین جنایت رژیم صهیونیستی در نابلس، ۱۱ فلسطینی شهید و بیش از ۱۰۲ تن دیگر زخمی شدند.

نظامیان رژیم صهیونیستی چهارشنبه گذشته به بهانه بازداشت چند فلسطینی به شهر نابلس در کرانه باختری یورش برده و با فلسطینیان درگیر شدند که در نتیجه آن، ۱۱ نفر از فلسطینیان شهید و ۱۰۲ نفر زخمی شدند.

پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینیان درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمین گاهی برای صهیونیست‌ها تبدیل شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1059829