نیوز سیتی!
04 اسفند 1401 - 14:05

توزیع ۱۶ سری جهیزیه بین نوعروسان فامنینی

همدان-فرماندار فامنین از توزیع ۱۶ سری جهیزیه بین نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد توسط خیر نیکوکار خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر سید روح‌الله حسینی صبح پنجشنبه از خیر نیکوکاری که جهیزیه ۱۶ نوعروس تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) را تهیه کرده بود، در مراسم توزیع جهیزیه‌ها قدردانی کرد.

وی ادامه داد: در این مراسم گفت: کار این خَیِر، قابل تقدیر و قدردانی است و از خیرانی که این کار را به صورت حمایت از مردم عزیز که محرومیت و محدودیت دارند و دست این خانواده‌های گرانقدر را می‌گیرند، تشکر می‌کنم.

وی با تبریک به نوعروسانی که در ماه نورانی شیعیان این اتفاق مبارک در زندگی آنها رخ می‌دهد، توصیه‌ای به نوعروسان و والدین آنها داشت و گفت: آن‌چه که امروز لازمه جامعه و خانواده‌ها است، توجه به سبک زندگی اهل بیت (ع) است و شما بایستی به نوع جهیزیه شهدا و ازدواج و زندگی امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) نگاه کنید که چگونه زندگی می‌کردند.

فرماندار تصریح کرد: این امکانات و تجهیزات خیلی ارزشمند است و باید دست این خیر را بوسید اما مهم فهم مشترک از زندگی، صبر و حوصله است که لازمه یک زندگی موفق است.

حسینی گفت: ماه شعبان المعظم است و شجره نبوت و معدن رسالت در این ماه است که در صلوات زیبای شعبانیه عبارات بسیار زیبایی توجه انسان را جلب می‌کند و امام راحل توصیه بر استمرار به قرائت این دعای شریف دارد و شعبان ماهی است که با هاله‌ای از نور بهشت الهی پوشیده شده است و ماه آماده شدن انسان برای ورود به میهمانی خداوند بوده و در این ماه اهل بیت پیامبر شادمان هستند و چه اتفاقی از این بهتر که در این ماه شادمانی خانواده‌های مجموعه پر افتخار کمیته امداد امام (ره) مضاعف شود.

شایان ذکر است در سالجاری توسط خیرین و کمیته امداد استان تعداد ۱۰۸ سری جهیزیه در ۴ مرحله بین مددجویان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان توزیع شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1052529

مهمترین اخبار ایران و جهان: