نیوز سیتی!
21 اردیبهشت 1401 - 11:00

برگزاری هفته آموزش دانشگاه علوم پزشکی تهران به صورت حضوری و مجازی

کنگره هفته آموزش دانشگاه علوم پزشکی تهران از ۳۱ اردیبهشت تا ۴ خرداد ۱۴۰۱ به صورت هیبریدی (ترکیبی انعطاف پذیر، حضوری ـ مجازی) برگزار می شود. به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه علوم پزشکی تهران به منظور نیل به رسالت خود در طرح فعالیت های شاخص آموزشی و همچنین معرفی حوزه های نوین آموزشی به اعضای هیات علمی، دانشجویان و علاقمندان، هر ساله همزمان با برگزاری جشنواره آموزشی شهید مطهری و تقدیر از فرایندهای آموزشی برگزیده دانشگاهی، اقدام به برپایی هفته آموزش می کند. خبرنگار مهردر سال‌جاری با توجه به مقارن شدن سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز نکوداشت مقام معلم با عید سعید فطر، برنامه های هفته آموزش توسط دبیرخانه کنگره، مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه از تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه تا ۴ خرداد ماه برگزار خواهد شد. مجموعه برنامه های هفته آموزش به صورت هیبرید مجازی و حضوری (به صورت محدود) اجرا می شود. برنامه هفته آموزش دانشگاه علوم پزشکی تهران برنامه هفته آموزش دانشگاه علوم پزشکی تهرانبرنامه هفته آموزش دانشگاه علوم پزشکی تهرانروز برنامه شنبه ۳۱ اردیبهشت مراسم افتتاحیه هفته آموزش دانشگاه علوم پزشکی تهران سخنرانی کلیدی: اخلاق در ارائه بازخورد وبینار: نقش ذهن آگاهی و تمرکز در یادگیری نشست بازاندیشی روند تدوین و بازنگری طرح دوره ها: آنچه گذشت و آنچه پیش رو داریم یکشنبه اول خرداد سخنرانی کلیدی: سرنخ های کلیدی در رهبری آموزشی پنل بایدها و نبایدهای پژوهش در آموزش (مرکز تحقیقات آموزش علوم پزشکی دانشگاه) ندای شواهد: نشست های دانشگاهی آموزش مبتنی بر بهترین شواهد کلینیک مشاوره آموزشی: جایگاه دانش پژوهی آموزشی در فرایند ارتقاء و امتیازات آن دوشنبه دوم خرداد نشست اختصاصی دفاتر توسعه آموزش دانشکده و بیمارستان ها با مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه وبینار: معرفی مجلات برتر حوزه آموزش پزشکی وبینار: طراحی برنامه درسی مبتنی بر توانمندی؛ الزامات بسترساز و تجربه ها وبینار: کاربست فرهنگ و هنر در آموزش پزشکی سه شنبه سوم خرداد کارگاه آموزشی: نکات طلایی تدوین محتوا با یک نرم افزار آموزشی مناظره: ارزیابی میزان یادگیری یا ارزیابی برای یادگیری؟ ژورنال کلاب: یک موضوع با روش OSCE پنجمین جشنواره دانشجویی توسعه آموزش چهارشنبه ۴ خرداد وبینار: شایع ترین مشکلاتی که در طرح های توسعه ای اتفاق می افتد: از لنز داوران مراسم معرفی و تقدیر از برگزیدگان پانزدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری دانشگاهیروز برنامه شنبه ۳۱ اردیبهشت مراسم افتتاحیه هفته آموزش دانشگاه علوم پزشکی تهران سخنرانی کلیدی: اخلاق در ارائه بازخورد وبینار: نقش ذهن آگاهی و تمرکز در یادگیری نشست بازاندیشی روند تدوین و بازنگری طرح دوره ها: آنچه گذشت و آنچه پیش رو داریم یکشنبه اول خرداد سخنرانی کلیدی: سرنخ های کلیدی در رهبری آموزشی پنل بایدها و نبایدهای پژوهش در آموزش (مرکز تحقیقات آموزش علوم پزشکی دانشگاه) ندای شواهد: نشست های دانشگاهی آموزش مبتنی بر بهترین شواهد کلینیک مشاوره آموزشی: جایگاه دانش پژوهی آموزشی در فرایند ارتقاء و امتیازات آن دوشنبه دوم خرداد نشست اختصاصی دفاتر توسعه آموزش دانشکده و بیمارستان ها با مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه وبینار: معرفی مجلات برتر حوزه آموزش پزشکی وبینار: طراحی برنامه درسی مبتنی بر توانمندی؛ الزامات بسترساز و تجربه ها وبینار: کاربست فرهنگ و هنر در آموزش پزشکی سه شنبه سوم خرداد کارگاه آموزشی: نکات طلایی تدوین محتوا با یک نرم افزار آموزشی مناظره: ارزیابی میزان یادگیری یا ارزیابی برای یادگیری؟ ژورنال کلاب: یک موضوع با روش OSCE پنجمین جشنواره دانشجویی توسعه آموزش چهارشنبه ۴ خرداد وبینار: شایع ترین مشکلاتی که در طرح های توسعه ای اتفاق می افتد: از لنز داوران مراسم معرفی و تقدیر از برگزیدگان پانزدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری دانشگاهیروز برنامهروزبرنامهشنبه ۳۱ اردیبهشت مراسم افتتاحیه هفته آموزش دانشگاه علوم پزشکی تهران سخنرانی کلیدی: اخلاق در ارائه بازخورد وبینار: نقش ذهن آگاهی و تمرکز در یادگیری نشست بازاندیشی روند تدوین و بازنگری طرح دوره ها: آنچه گذشت و آنچه پیش رو داریمشنبه ۳۱ اردیبهشتمراسم افتتاحیه هفته آموزش دانشگاه علوم پزشکی تهران سخنرانی کلیدی: اخلاق در ارائه بازخورد وبینار: نقش ذهن آگاهی و تمرکز در یادگیری نشست بازاندیشی روند تدوین و بازنگری طرح دوره ها: آنچه گذشت و آنچه پیش رو داریمیکشنبه اول خرداد سخنرانی کلیدی: سرنخ های کلیدی در رهبری آموزشی پنل بایدها و نبایدهای پژوهش در آموزش (مرکز تحقیقات آموزش علوم پزشکی دانشگاه) ندای شواهد: نشست های دانشگاهی آموزش مبتنی بر بهترین شواهد کلینیک مشاوره آموزشی: جایگاه دانش پژوهی آموزشی در فرایند ارتقاء و امتیازات آنیکشنبه اول خردادسخنرانی کلیدی: سرنخ های کلیدی در رهبری آموزشی پنل بایدها و نبایدهای پژوهش در آموزش (مرکز تحقیقات آموزش علوم پزشکی دانشگاه) ندای شواهد: نشست های دانشگاهی آموزش مبتنی بر بهترین شواهد کلینیک مشاوره آموزشی: جایگاه دانش پژوهی آموزشی در فرایند ارتقاء و امتیازات آندوشنبه دوم خرداد نشست اختصاصی دفاتر توسعه آموزش دانشکده و بیمارستان ها با مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه وبینار: معرفی مجلات برتر حوزه آموزش پزشکی وبینار: طراحی برنامه درسی مبتنی بر توانمندی؛ الزامات بسترساز و تجربه ها وبینار: کاربست فرهنگ و هنر در آموزش پزشکیدوشنبه دوم خردادنشست اختصاصی دفاتر توسعه آموزش دانشکده و بیمارستان ها با مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه وبینار: معرفی مجلات برتر حوزه آموزش پزشکی وبینار: طراحی برنامه درسی مبتنی بر توانمندی؛ الزامات بسترساز و تجربه ها وبینار: کاربست فرهنگ و هنر در آموزش پزشکیسه شنبه سوم خرداد کارگاه آموزشی: نکات طلایی تدوین محتوا با یک نرم افزار آموزشی مناظره: ارزیابی میزان یادگیری یا ارزیابی برای یادگیری؟ ژورنال کلاب: یک موضوع با روش OSCE پنجمین جشنواره دانشجویی توسعه آموزشسه شنبه سوم خردادکارگاه آموزشی: نکات طلایی تدوین محتوا با یک نرم افزار آموزشی مناظره: ارزیابی میزان یادگیری یا ارزیابی برای یادگیری؟ ژورنال کلاب: یک موضوع با روش OSCE پنجمین جشنواره دانشجویی توسعه آموزشچهارشنبه ۴ خرداد وبینار: شایع ترین مشکلاتی که در طرح های توسعه ای اتفاق می افتد: از لنز داوران مراسم معرفی و تقدیر از برگزیدگان پانزدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری دانشگاهیچهارشنبه ۴ خردادوبینار: شایع ترین مشکلاتی که در طرح های توسعه ای اتفاق می افتد: از لنز داوران مراسم معرفی و تقدیر از برگزیدگان پانزدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری دانشگاهیمرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی تهران برنامه‌های هفته آموزش دانشگاه را با توجه به نیاز گروه‌های مختلف اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارشناسان دفاتر توسعه آموزش در اشکال مختلف از قبیل برگزاری وبینار، کارگاه، کلینیک مشاوره، مناظره، نشست‌های هم‌اندیشی، پنل متخصصان و... برنامه‌ریزی و اجرا خواهد کرد.
منبع: مهر
شناسه خبر: 308374

مهمترین اخبار ایران و جهان: