نیوز سیتی!
31 اردیبهشت 1401 - 09:45

تسریع روند پاسخگویی و رسیدگی به شکایات 124 در استان زنجان

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: روند پاسخگویی، رسیدگی و نظارت بر شکایات 124 در استان زنجان تسریع شد. به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ناصر فغفوری در جمع خبرنگاران با اشاره به راه‌اندازی مرکز پاسخگویی یکپارچه 124 اظهار کرد: در راستای جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان، تکریم ارباب رجوع و ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد مرکز پاسخگویی یکپارچه 124 در سال گذشته به صورت جامع و یکپارچه راه‌اندازی شد. مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: هدف از راه‌اندازی این سامانه ایجاد هماهنگی، وحدت رویه و مدیریت یکپارچه درگاه‌های ارتباطی و پاسخگویی به شکایات بخش صنعت، معدن و تجارت است. وی یادآور شد: راهنمایی مراجعین، دریافت شکایات ارباب رجوع در خصوص واحدهای صنعتی، معدنی و تجاری، پاسخگویی به درخواست‌های وارده و پیگیری و نظارت سریع و دقیق شکایات مردمی از واحدهای صنفی، خدماتی، تولیدی و توزیعی از جمله ماموریت‌های این مرکز است. فغفوری عنوان کرد: در راستای تسریع پاسخگویی، رسیدگی و نظارت به شکایات در استان زنجان، مرکز پاسخگویی یکپارچه 124 با افزایش نیروی انسانی در این مرکز از ساعت 7:30 تا 22 پاسخگوی تماس‌های تلفنی هم استانی‌های عزیز است. مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در خصوص روند پیگیری شکایات واصله به این مرکز خاطر نشان ساخت: شکایات دریافتی از صنوف به صورت اتوماتیک از طریق سامانه آیوین به واحد بازرسی و نظارت سازمان ارجاع و با همکاری تعزیرات حکومتی و جهاد کشاورزی بررسی و رسیدگی لازم انجام می‌شود. آیوینانتهای پیام/73004 انتهای
منبع: فارس
شناسه خبر: 333630

مهمترین اخبار ایران و جهان: