مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: روند پاسخگویی، رسیدگی و نظارت بر شکایات 124 در استان زنجان تسریع شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ناصر فغفوری در جمع خبرنگاران با اشاره به راهاندازی مرکز پاسخگویی یکپارچه 124 اظهار کرد: در راستای جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان، تکریم ارباب رجوع و ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد مرکز پاسخگویی یکپارچه 124 در سال گذشته به صورت جامع و یکپارچه راهاندازی شد.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: هدف از راهاندازی این سامانه ایجاد هماهنگی، وحدت رویه و مدیریت یکپارچه درگاههای ارتباطی و پاسخگویی به شکایات بخش صنعت، معدن و تجارت است.
وی یادآور شد: راهنمایی مراجعین، دریافت شکایات ارباب رجوع در خصوص واحدهای صنعتی، معدنی و تجاری، پاسخگویی به درخواستهای وارده و پیگیری و نظارت سریع و دقیق شکایات مردمی از واحدهای صنفی، خدماتی، تولیدی و توزیعی از جمله ماموریتهای این مرکز است.
فغفوری عنوان کرد: در راستای تسریع پاسخگویی، رسیدگی و نظارت به شکایات در استان زنجان، مرکز پاسخگویی یکپارچه 124 با افزایش نیروی انسانی در این مرکز از ساعت 7:30 تا 22 پاسخگوی تماسهای تلفنی هم استانیهای عزیز است.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در خصوص روند پیگیری شکایات واصله به این مرکز خاطر نشان ساخت: شکایات دریافتی از صنوف به صورت اتوماتیک از طریق سامانه آیوین به واحد بازرسی و نظارت سازمان ارجاع و با همکاری تعزیرات حکومتی و جهاد کشاورزی بررسی و رسیدگی لازم انجام میشود.
آیوینانتهای پیام/73004
انتهای
شناسه خبر: 333630