نیوز سیتی!
02 اردیبهشت 1402 - 15:47

توزیع 5هزار و 400 بسته معیشتی و بهداشتی در خرمدره با اجرای پویش «هلال رحمت»

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خرمدره گفت: پویش ملی هلال رحمت به مناسبت ماه مبارک رمضالن با توزیع 5 هزار و 400 بسته معیشتی، بهداشتی و غذای گرم به ارزش چهار میلیارد ریال در این شهرستان محقق شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جواد امیرلو، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خرمدره در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: اجرای پویش هلال رحمت از ابتدای سال‌جاری و همزمان با ماه مبارک رمضان با شعار «نوروز با نوعدوستی، رمضان با مهربانی» آغاز شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خرمدره افزود: در شهرستان خرمدره در پنج مرحله 5 هزار پرس غذای گرم با همت خیرین و نیکوکاران پخت و برای خانواده‌های کم برخوردار شهرستان توزیع شد.

وی با بیان اینکه علاوه بر این 300 بسته معیشتی نیز در روستای قلعه حسینیه این شهرستان برای خانواده های کم برخوردار توزیع شد، تصریح کرد: محتوای این بسته‌ها را برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، رشته، سویا، چای خشک، ماکاورنی، قند  و شکر بود.

امیرلو ادامه داد: 100 بسته بهداشتی نیز با محتویات، پودر لباسشویی، مایع ظرفشویی، مایع دستشویی، صابون، شامپو، دستمال کاغذی و دستمال مرطوب برای خانواده‌های کم برخوردار توزیع شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خرمدره گفت: پویش ملی هلال رحمت در این شهرستان به همت داوطلبان، خیرین و مردم نیک اندیش، خانه های هلال روستای قلعه حسینیه و کمیته امداد انجام شد.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1164474

مهمترین اخبار ایران و جهان: