نیوز سیتی!
18 فروردین 1402 - 13:39

دولت با نهایت تلاش برای مهار تورم و مقابله با گرانی اقدام کند

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: گرانی و تورم از جمله مسائلی است که دولت باید نهایت تلاش خود را برای حل آن‌ها و رشد اقتصادی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی امام جمعه موقت اصفهان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار کرد: جنگ بدر سخت بود اما با یاری خداوند مسلمانان پیروز شدند و دشمنان پابرهنه پا به فرار گذاشتند.

وی افزود: امشب شب معراج و بسیار باعظمت است، عبادت کنید و به یاد خدا باشید، معراج پیامبر نشان دهنده اوج استعداد بشر است که می‌تواند با اطاعت از خداوند به درجات عالی برسد.

وی با اشاره به آیات قران گفت: اما اگر شهوت و دنیاپرستی را پیشه خود کردیم مصداق (کَالْأَنْعَامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ) خواهیم شد، به فرموده حضرت امیر(ع) قیمت انسان بهشت است.

میردامادی با اشاره به شب‌های قدر گفت:مقدرات الهی با اراده خداوند قابل تغییر است و ما در شب قدر از خداوند بخواهیم که مقدرات ما را با ظهور حضرت ولی عصر(عج) شاد بگرداند.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به سالروز شهادت حضرت علی(ع) در این ایام گفت: خطر نفاق و انحراف بدتر از خطر کفر است، مراقب باشیم دشمن ما را به واسطه رسانه منحرف نکند و در این راستا هم باید مراقب خود و هم خانواده و فرزاندان از خطرات شیطان باشیم.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: گرانی و تورم از جمله مسائلی است که دولت باید نهایت تلاش خود را برای حل آن‌ها و رشد اقتصادی داشته باشد.

میردامادی ادامه داد: فرهنگ جامعه مثل هوا است که اگر آلوده شود همه آلوده می‌شوند، دستگاه‌های مسؤول باید همت کنند.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: وضعیت رؤسای جمهور آمریکا نشان دهنده افول آمریکا است، چند سال پیش امام به گرباچف گفت مشکل شما خدازدایی است و این همان مشکلی است که آمریکا را هم به نابودی خواهد کشاند.

وی با اشاره به وضعیت اسفبار آمریکایی‌ها گفت: آمریکایی‌ها علیه کشور ما بسیار توطئه کردند و ایجاد اختلاف در بین کشـورهای منطقه از جمله این‌ها بود که الان برعکس شده است.

میردامادی در بخش دیگری با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در خصوص حجاب گفت: بی‌حجابی هم از نظر قانون و هم از نظر اسلام حرام سیاسی و شرعی است، آن‌ها که کشف حجاب می‌کنند نمی‌دانند چه کسانی پشت این توطئه هستند.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: یکی از دردهای کشور مسکن است که امید داریم با همت مسؤولان و دستگاه‌های مختلف این مشکل حل شود.

پایان پیام/۶۳۱۳۷/ح

منبع: فارس
شناسه خبر: 1133274

مهمترین اخبار ایران و جهان: