نیوز سیتی!
28 فروردین 1402 - 17:05

دستگیری سارق به عنف در دامغان/ ۲ متهم دیگر تحت تعقیب هستند

دامغان- فرمانده انتظامی دامغان از دستگیری یکی از اعضای سارق به عنف در این شهرستان خبر داد و گفت: تلاش برای دستگیری دو متهم دیگر این پرونده ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید رضا علوی بعد از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی فرماندهی انتظامی دامغان ضمن بیان اینکه در پی گزارش یک خانواده به دلیل سرقت به عنف موضوع در دستور کار رسیدگی پلیس قرار گرفت، ابراز داشت: تحقیقات پلیسی پیرامون آن بلافاصله آغاز شد.

وی ضمن بیان اینکه این حادثه در حالی روی داد که شاکی و همسرش در حال عکس گرفتن روی پل در یکی از میادین شهر دامغان بودند، افزود: سه سارق همراه سه موتورسیکلت با این دو نفر درگیر شدند.

فرمانده انتظامی دامغان ضمن بیان اینکه این سارقان سر و صورت خود را پوشانده بودند، ابراز داشت: متهمان علاوه بر دو گوشی تلفن همراه مقادیری وجه نقد نیز از آنها به زور سرقت کردند.

علوی ضمن بیان اینکه پلیس با تحقیقات محسوس و نامحسوس طی عملیات پیچیده توانست یکی از اعضای باند را دستگیر کند، تصریح کرد: این متهم تبعه خارجی در کمترین زمان دستگیر و از وی علاوه بر موتورسیکلت سرقتی مقادیری مواد مخدر نیز کشف و ضبط شده است.

وی ضمن بیان اینکه این اولین سرقت متهم نبود و این فرد به دو فقره دیگر مشابه نیز اعتراف کرده است، افزود: تلاش برای شناسایی و دستگیری دو نفر دیگر اعضای این باند ادامه دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1155730

مهمترین اخبار ایران و جهان: