نیوز سیتی!
10 فروردین 1402 - 17:23

تعداد مسافران نوروزی خراسان رضوی به ۱۱ میلیون و ۶۰۴ هزار و ۳۳۱ نفر رسید

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی گفت: ۱۱ میلیون و ۶۰۴ هزار و ۳۳۱ مسافر از پانزدهم اسفندماه پارسال تا پایان نهم فروردین ماه سال جاری وارد استان شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین حجت گنابادی نژاد اظهار کرد: ۱۱ میلیون و ۶۰۴ هزار و ۳۳۱ مسافر از پانزدهم اسفندماه پارسال تا پایان نهم فروردین ماه سال جاری وارد استان شده‌اند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی  افزود: از این شمار هشت میلیون و ۲۳۴ هزار و ۲۷۷ نفر زائر به مشهد مشرف شدند.

وی ادامه داد: از این تعداد بیش از پنج میلیون و ۵۱۲ هزار نفر -شب اقامت در اقامتگاه های رسمی، موقت و اضطراری اسکان کرده اند. ‌

معاون استاندار با اشاره به اهمیت خدمات تاکسیرانی در مشهد بیان کرد: طی این مدت همچنین ۲ هزار و ۱۰۰ تخلف در مجموعه تاکسیرانی شناسایی شده است و در مجموع ۶۸ شکایت از مردم به سازمان تاکسیرانی رسیده که ۳۰ مورد توقیف تاکسی و اعمال قانون صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: همچنین در زمینه تنظیم بازار و تامین کالا، ۱۱ هزار و ۶۷۳ بازرسی از اصناف و عرضه کنندگان کالا در خراسان رضوی انجام شده که در پی آن هزار و ۴۵۸ پرونده با ارزش تخلف پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تشکیل شده است.

حجت الاسلام گنابادی نژاد گفت: از محل رسیدگی به شکایات دریافتی مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در قالب ۸۹۹ شکایت مردمی به آنان عودت داده شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1118130

مهمترین اخبار ایران و جهان: