نیوز سیتی!
15 فروردین 1402 - 15:13

تقدیر رئیس‌جمهور از عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان

در مراسم افتتاحیه سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن از حجت‌الاسلام علی رهبر، استاد دانشگاه صنعتی اصفهان به‌عنوان «خادم‌القرآن‌الکریم» توسط رئیس جمهور تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در مراسم افتتاحیه سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی از حجت‌الاسلام علی رهبر، استاد دانشگاه صنعتی اصفهان نیز به‌عنوان «خادم‌القرآن‌الکریم» به‌دلیل فعالیت در حوزه پژوهش و تفسیر قرآن کریم توسط رئیس‌جمهور تقدیر شد.

 

 

وی بیش از ۲۰ اثر تألیف شده ازجمله مجموعه ۵جلدی «بر شانه‌های اقیانوس» را در کارنامه خود دارد که سه جلد اول این مجموعه مختص خطبه‌های حضرت علی(ع) ترجمه و شرح آن‌ها، جلد چهارم ترجمه و شرح نامه‌های امیرالمؤمنین وجلد پنجم در برگیرنده حکمت‌های حضرت است؛ رهبر در این مجموعه برای انس بیشتر و ارتباط‌گیری نسل جوان با مفاهیم ارزشمند نهج البلاغه ترجمه و همچنین قلمی روان و دلنشین از این کتاب ارائه می‌کند.

رونمایی از این مجموعه با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، علیرضا معاف معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام مهدوی ارفع دبیر نهضت جهانی نهج البلاغه خوانی، حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر محقق نهج البلاغه و نماینده سابق مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و حجت‌الاسلام علی رهبر نویسنده اثر برگزار شد.

این استاد دانشگاه همچنین نویسنده کتب اخلاق اسلامی و تفسیر موضوعی نهج‌البلاغه دانشگاه و صاحب بیش از ۶۰ مقاله علمی پژوهشی در زمینه پژوهش و تفسیر قرآن است.

پایان پیام/۶۳۱۲۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1127430

مهمترین اخبار ایران و جهان: