نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 11:56

اسرائیل به شدت دچار دو قطبی شده و در یک قدمی فروپاشی است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز یک دو قطبی شدید در اسرائیل ایجاد شده و ناپایداری دولت ائتلافی نشانه کوچکی از این فروپاشی در اسرائیل است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عباس گلرو ظهر امروز در جمع راهپیمایان روز قدس در‌ گرگان اظهار کرد: روز قدس یک موضوع اسلامی و جهانی است.

وی ادامه داد: امروز روز قدس در تمام کشورهای اسلامی مورد توجه قرار دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ملت مظلوم فلسطین به ناحق در داخل و در کشورهای دیگر آواره‌اند و ما نمی‌توانیم این را ببینیم و اقدامی نکنیم.

گلرو گفت: برخی فکر میکنند اسرائیل ایجاد شده که بیاید در فلسطین مستقل شود بلکه اسرائیل برای عراق، ایران و خیلی از کشورهای دیگر نقشه دارد.

وی افزود: اسرائیل جنگ ۱۹۴۸، جنگ ۱۹۵۳، جنگ ۱۹۶۷ و ۱۹۷۹ از جنگ‌های بزرگ و خونینی بود که بر مردم مظلوم مسلمان فلسطین و مردم منطقه تحمیل کرد و به ناحق منطقه را اشغال کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس  با اشاره به تحولات داخلی اسرائیل خاطرنشان کرد: امروز یک دو قطبی شدید در اسرائیل ایجاد شده و ناپایداری دولت ائتلافی نشانه کوچکی از این فروپاشی در اسرائیل است.

گلرو‌ بیان کرد: امروز حتی در جریان راست افراطی در اسرائیل نیز یک شکاف اساسی ایجاد شده و به شدت دچار مشکل و اختلاف شده‌اند.

وی اضافه کرد: تغییر مقاومت در فلسطین از سنگ به سلاح یکی دیگر از نشانه‌های تغییر تحولات فلسطین است و در بسیاری از اعراب اسرائیلی امروز بر علیه اسرائیل دست به سلاح شده و می‌جنگند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حماقت‌های اسرائیل در جهان، تصریح کرد: آمریکا به اشتباهش در خارج شدن از توافق هسته‌ای معترف است و این خروج از توافق حاصل نجواهای بنیامین نتانیاهو در گوش ترامپ دیوانه بود که آمریکا و اسرائیل را دچار سردرگمی کرده است.

گلرو گفت: آمریکا امروز بخاطر حماقت‌های اسرائیل حمایت‌هایش از اسرائیل را کاهش داده و امروز اسرائیل به شدت دچار انزوا شده است.

وی اضافه کرد: امروز مقاومت در بهترین شرایطش قرار دارد و اسرائیل نگران است که در اطرافش سنگ به سلاح و موشک تبدیل شده و‌ دیگر فلسطینیان دست خالی نیستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آنها سعی کردند با ایجاد داعش به اهدافشان برسند که مدافعان حرم با جانفشانی و از خود گذشتگی و گروه‌های مقاومت در منطقه اجازه چنین کاری را ندادند.

گلرو گفت: دشمن به شدت به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی است تا بتواند به اهدافش دست یابد و ما باید هوشیار و هوشمند باشیم.

وی در پایان گفت: این وعده رقم خواهد خورد که به زودی اسرائیل از صفحه روزگار محو خواهد شد.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1147330

مهمترین اخبار ایران و جهان: