نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 14:02

امام جمعه ساری: قدس به جهان اسلام باز می‌گردد/ قدس محور وحدت همه مسلمانان در جهان است

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه قدس محور وحدت همه مسلمانان در جهان است، گفت: قدس به جهان اسلام باز می‌گردد، رژیم اشغاگر قدس نابود شده و کشورهای استعمارگر از موضع خویش عقب‌نشینی کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی در مراسم نماز جمعه این هفته مرکز استان مازندران که با حضور پرشور شرکت‌کنندگان در مراسم راهپیمایی روز قدس همراه شده، اظهار کرد: سیاه‌نمایی تمام عیار از سوی رسانه‌های جهان در جمهوری اسلامی ایران صورت می‌گیرد و در مقابل جنایت‌های خودشان را در حق انسان‌ها را پنهان می‌کنند.

وی تصریح کرد: در پرونده ۳۰۰ ساله استعمار جنایت، خیانت، آدم‌کشی و سرکوب‌گری موج می‌زند، انگلیس بعد از جنگ جهانی دوم بیش از ۴۲ طرح کودتا در ۲۷ کشور دنیا طراحی و اجرا کرده است تا نوکران و دست‌نشاندن خودشان را بگمارند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران، خاطر نشان کرد: نیاز است که نسبت به جهاد تبیین اقدام کنیم واقعیت‌های تاریخی را به مردم و نسل‌های جدید منتقل کنیم، خدمات نظام مقدس را بیان کرده و جنایت‌های غربی را در معرض دید عموم مردم قرار دهیم.

وی در ادامه خواستار اجرایی کردن راهکارهای قانونی عفاف و حجاب در استان مازندران شد و گفت: خدمات نیروی انتظامی در گذشته مورد تقدیر بوده و از برنامه‌های آینده دفاع می‌کنم.

محمدی‌لائینی درباره روز قدس،اظهار کرد: قدس محور وحدت همه مسلمانان در جهان است و باید به جمع‌بندی و صدای واحد برسند، نظام غاصب صهیونستی به دنبال اختلاف‌افکنی در بین جهان اسلام و تفرقه بین مسلمانان است.

وی ادامه داد: قدس عضوی از پیکر اسلام است و باید آن را به پیکر اسلام بازگردانیم.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به برنامه‌ریزی سران رژیم اشغالگر قدس برای تشکیل دولت بزرگ،گفت: به برکت انقلاب اسلامی نه تنها به اهداف خودشان نرسیدند بلکه در چهار دیواری کشور خودش هم منزوی شده و این معجزه انقلاب بوده و به دنیای استکبار اعلام می‌کنیم که شعله انقلاب اسلامی در جهان فراگیر شده و رژیم منحوس اشغالگر قدس نابود می‌شود.

وی با اعلام اینکه ایران کشور امام علی(ع) و ائمه است، افزود: قدس به جهان اسلام باز می‌گردد، رژیم اشغال‌گر قدس نابود شده و کشورهای استعمارگر از موضع خویش عقب‌نشینی کرده و جهان آماده ظهور امام زمان(عج) است.

محمدی‌لائینی خاطر نشان کرد: مسؤولان باید در راستای ایجاد انگیزه، مهار تورم و رشد تولید بکوشند و اگر متولیان امر به مردم برسند به اسلام خدمت کردند.

به گزارش فارس، مصلی امام خمینی شهرستان ساری در نماز جمعه امروز مملو از جمعیت بوده و حتی خیابان‌های اطراف مصلی نیز از سیل جمعیت نمازگزاران پر شده است. 

 

پایان پیام/۸۶۰۰۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1147730

مهمترین اخبار ایران و جهان: