نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 11:40

راهپیمایی روز قدس سبب موج جدیدی از بیداری اسلامی می‌شود

رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: حضور باشکوه امروز ملت های مسلمان سراسر جهان در راهپیمایی روز قدس سبب موج جدیدی از بیداری اسلامی خواهد شد.

موسی رنجبری رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی هرمزگان صبح امروز در حاشیه راهپیمایی روز قدس در بندرعباس اظهار کرد: روز قدس، روزی که  ظلم ستمگران در برابر جهان اسلام شناخته شد و نماد استقامت و مبارزه مردم مظلوم فلسطین در برابر رژیم منحوس صهیونیستی است.

وی افزود: رژیم غاصب و منحوس اسرائیل دست به قتل‌عام‌ها، نسل‌کشی‌ها و جنایت‌های علیه بشریت جهان و به خصوص سرزمین مقدس اشغال‌ شده فلسطین زده است و این جنایات روز به روز چهره کریه صهیونیست ها را زشت تر از گذشته ساخته است.

به گفته رنجبری، عمل وحشیانه روزهای اخیر نیروهای رژیم اشغالگر قدس در برابر معتکفان فلسطینی در مسجدالاقصی و حمله به نمازگزاران روزه‌دار و دستگیری تعدادی از شهروندان فلسطینی، باعث شد آنها با موج اعتراضات و هرج ‌ومرج سیاسی مواجهه شوند و موج جدیدی از بیداری اسلامی به وجود آمد که تلخ‌ترین روزهای این رژِیم را رقم زد.

وی با انتقاد از سکوت مدعیان حقوق بشر در آمریکا و اروپا در برابر این‌همه جنایت، آن را دلیل محکمی برای شراکت آنها با رژیم غاصب صهیونیستی دانست.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1147230

مهمترین اخبار ایران و جهان: