نیوز سیتی!
14 اردیبهشت 1402 - 13:54

فضای مجازی و بانوان محور فعالیت شورای فرهنگ عمومی جوانان باشد

شیراز- رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت:توجه به جوانان، اهمیت بخشی به فضای مجازی و تمرکز بر فعالیت‌های اجتماعی بانوان محور فعالیت شوراهای فرهنگ عمومی در کشور باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی آقا تهرانی صبح پنجشنبه در شورای فرهنگ عمومی فارس بیان کرد: کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی حساسیت ویژه ای در خصوص شورای فرهنگ عمومی در کشور داشته و تلاش شده با تقویت این شورا فعالیت‌های حوزه فرهنگی به توسعه یافتگی دست‌یابد.

وی ادامه داد: توجه به جوانان، اهمیت بخشی به فضای مجازی و تمرکز بر فعالیت‌های اجتماعی بانوان از جمله مولفه‌هایی است که باید شورای فرهنگ عمومی در استان‌ها تمرکز بیشتری بر آنها داشته باشند.

به گفته او کمیسیون فرهنگی مجلس توجه ویژه ای به فضای مجازی داشته اما برخی از مدیران ارشد توجه‌ای به این فضا ندارند.

آقا تهرانی تاکید کرد: برخی از نمایندگان مجلس نتوانسته‌اند بیانات مقام معظم رهبری را محقق کنند از این رو باید شرایطی در کشور فراهم شود تا بتوان تمامی بیانات رهبری را در کشور محقق کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ارتباط اعضای شورای فرهنگ عمومی در استان‌ها با کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی می‌تواند راهی برای برون رفت از مشکلات فرهنگی در استان‌ها باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1187974

مهمترین اخبار ایران و جهان: