نیوز سیتی!
13 اردیبهشت 1402 - 10:21

زیرساخت های هنری در دیر تقویت می‌شود

بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: تلاش خواهیم کرد فضایی درخور شأن هنر و هنرمندان استان بوشهر و شهرستان دیر تقدیم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح چهارشنبه در بازدید از مجتمع فرهنگی هنری و پلاتوهای تئاتر شهرستان دیر بر تقویت حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری تاکید کرد و اظهار داشت: پیشرفت فعالیت جامعه جوانان و زنان شهرستان دیر در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و هنری قابل توجه و تقدیر است و نشان از رشد یافتگی جامعه دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: حوزه هنری شهرستان دیر تاکنون از جزئی‌ترین امکانات سخت افزاری جهت تولید نمایش بی بهره بود ولی خوشبختانه با کمترین امکانات در عرصه هنر درخشش بسیاری داشته‌اند.

وی افزود: علیرغم اینکه فضای کنونی پلاتو هنری آنچنان ایده آل محسوب نمی‌شود اما با استقرار تجهیزات لازم و وسایل سرمایشی از شرایط مناسب‌تری برخوردار خواهد شد و تلاش خواهیم کرد فضایی درخور شأن هنر و هنرمندان استان و شهرستان دیر تقدیم شود.

زیرساخت های هنری در دیر تقویت می‌شود

وی گفت: در همین راستا پلاتوی تمرین تئاتر این شهرستان دیر را مجهز خواهیم کرد تا هنرمندان تئاتر شهرستان از این ظرفیت جهت تولیدات آثار نمایشی فاخر بهره مند خواهند شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1185030

مهمترین اخبار ایران و جهان: