نیوز سیتی!
13 اردیبهشت 1402 - 11:42

ظرفیت گردشگری سلامت مغفول واقع شده است

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان با بیان اینکه ظرفیت گردشگری سلامت مغفول واقع شده که باید بیشتر مورد توجه باشد گفت: باید در این خصوص حساسیت‌زایی ایجاد و نگاه راهبردی و حمایتی مطرح شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن رضانیا پیش از ظهر امروز در کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان با تأکید بر لزوم توجه به خودمراقبتی در ارتقای سطح بهداشت جامعه اظهار کرد: باید در راستای اجرای طرح خطرسنجی سکته‌های قلبی و مغزی، برنامه‌ای با زمانبندی معین شود که کارمندان ادارات و صاحبان مشاغل مکلف شوند در بازه زمانی مراجعه کرده و سلامت خود را مورد ارزیابی و پایش قرار دهند.

وی افزود: گردشگری سلامت از دستاوردهای بزرگ و کم‌نظیر انقلاب ماست که با وجود تحریم‌های گسترده و فشارهای متعدد حاصل شده و جوانان باید بیشتر در این زمینه آگاهی داشته باشند.‌

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان با اشاره به اینکه ظرفیت گردشگری سلامت مغفول واقع شده که باید بیشتر مورد توجه باشد عنوان کرد: لازم است در این خصوص حساسیت‌زایی ایجاد و نگاه راهبردی و حمایتی مطرح شود.

وی با بیان اینکه باید برنامه‌محور عمل کنیم تاکید کرد: نیازها نیز برای رفع مشکلات توسط حوزه بهداشت و درمان مطرح شود.

رضانیا به دستور کار بعدی کارگروه سلامت ‌و امنیت غذایی پرداخت و افزود: در مورد سیلیس‌کوبی باید سیاست و تصمیم واحد در کشور اخذ شود و دستگاه‌های نظارتی حتی پدافند غیرعامل، مجموعه‌ای چندنفره تخصصی در استانداری شکل دهند و از آغاز ارائه مجوزها تا پشتوانه اجرایی داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه موضوع مهم، سلامت مردم است که به حفظ و ارتقای آن، تکلیف و وظیفه داریم گفت: سطح امنیت غذایی و سلامت باید رو به ارتقا باشد و باید تلاش کنیم این مهم در سطحی قابل قبول رشد کند.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1185474

مهمترین اخبار ایران و جهان: