نیوز سیتی!
01 اردیبهشت 1402 - 17:10

دشمنان پروژه سپاه هراسی را در پیش گرفته‌اند

خطیب جمعه ساوه گفت: دشمنان همواره یک طرف نوک پیکان حملات خود را به سمت سپاه و نهادهای ارزشی و انقلابی نشانه گرفته‌اند و متأسفانه برخی جریانات وابسته و یا انحرافی نیز هم‌نوا با دشمن پروژه سپاه هراسی را در پیش گرفته‌اند و ناجوانمردانه اقدامات سپاه را زیر سؤال می‌برند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه ساوه با گرامیداشت فرارسیدن سالروز تأسیس سپاه پاسداران اظهار کرد: سپاه شجره طیبه‌ای است که با خون شهدا آبیاری شده و مجموعه‌ای است که وجودش امروز برای کشور و ملت ایران و همه هدف‌های والایی مه این ملت برای خود ترسیم کرده، ضروری و لازم است.

وی با بیان اینکه این نهاد مقدس طی ۴۴ سال گذشته همواره منشأ خیر و برکات بوده است افزود: سپاه در عرصه‌های مختلف اقتصادی، سازندگی، نظامی، دفاعی، امنیتی و فناوری‌های علمی و دفاعی حرف اول را میزند و امروز دشمن بهتر از دوست عظمت سپاه را شناخته و به‌درستی دریافته‌اند که اگر طی سال‌های بعد از انقلاب راهبردها و سیاست‌های آنان علیه انقلاب با شکست مواجه شده است، به خاطر سپاه پاسداران و مردمی بودن آن بوده است.

خطیب جمعه ساوه معنویت، بصیرت، ولایت مداری و زمان و وظیفه‌شناسی را فاکتورهای موفقیت سپاه دانست و بیان کرد: دشمنان همواره یک طرف نوک پیکان حملات خود را به سمت سپاه و نهادهای ارزشی و انقلابی نشانه گرفته‌اند و متأسفانه برخی جریانات وابسته و یا انحرافی نیز هم‌نوا با دشمن پروژه سپاه هراسی را در پیش گرفته‌اند و ناجوانمردانه اقدامات سپاه را زیر سؤال می‌برند.

رحیمی با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با فرماندهان نظامی گفت: به فرموده رهبر انقلاب، ما ایستادن نداریم و حرکت ما فقط رو به جلو است اما پیام ما صلح و دوستی است و با هیچ کشوری جز اسرائیل بنای جنگ نداریم.

وی در ادامه امر به معروف و نهی از منکر را واجب الهی دانست و گفت: اگر همه در جایگاهی که هستند کار خود را درست انجام دهند شاهد برخی ناهنجاری‌ها در جامعه نخواهیم بود و همه ما وظیفه داریم امر به معروف و نهی از منکر را انجام بدهیم.

خطیب جمعه ساوه با بیان اینکه دشمن طی ماه‌های اخیر تلاش زیادی برای هجمه به دین و عفاف و حجاب وارد کرده است گفت: دشمنان ما نه‌فقط با ایران بلکه با اسلام و‌ عفاف و حجاب مخالف‌اند و چادر زنان ما را سد محکمی در مقابل اجرای نقشه‌های شوم خود می‌بینند و به دنبال حذف آن هستند.

رحیمی در ادامه با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران نمی‌تواند با آمریکا تعامل کند گفت:   کشوری مثل آمریکا که به تعهدات بین‌المللی خود پایبند نیست و به راحتی به زیر آن میزند و آن را نقض می‌کند، نمی‌تواند گزینه مناسبی برای تعامل باشد.

وی گفت: تجربه برجام جواب آن کسانی است که بارها می‌گفتند با آمریکا مذاکره و معامله کنیم و باید از آن عبرت گرفت و مراقب بود.

امام‌جمعه ساوه با اشاره به اینکه تنها راه‌حل مشکل و مقابله با شیطنت‌های اقتصادی، روی آوردن به اقتصاد مقاومتی است گفت: آمریکایی‌ها وزارت خزانه‌داری خود را به اتاق جنگ علیه ایران تبدیل کرده‌اند و ما باید در داخل ستاد مقابله با این شرارت دشمن را در مرکز اقتصادی دولت تشکیل دهیم و وزارتخانه‌ها با این مسئله کمک کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1163474

مهمترین اخبار ایران و جهان: