نیوز سیتی!
01 اردیبهشت 1402 - 18:46

سپاه و ارتش دو بازوی قدرتمند در حفاظت از نظام جمهوری اسلامی هستند

امام جمعه گرگان گفت: ارتش و سپاه به عنوان دو بازوی قدرتمند در کنار هم و دست به دست هم از نظام جمهوری اسلامی حفاظت می کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های امروز نمازجمعه اظهار کرد: روز دوم اردیبهشت روز تشکیل سپاه پاسداران بوده و از بدو انقلاب تاکنون سپاه در کنار ارتش به عنوان دو بازوی قدرتمند دست در دست هم از نظام جمهوری اسلامی حفاظت و حراست کردند.

وی تصریح کرد: این درست نیست که بگوییم وقتی ارتش است نیاز به سپاه نیست و یا برعکس وقتی سپاه است، نیاز به ارتش نیست. هر دو بازوی انقلاب بوده و بین این دو هیچگونه فاصله و اختلافی وجود نداشته و همه ما برای این دو نیروی قدرتمند ارزش و احترام قائل هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به روز پنجم اردیبهشت سالروز حمله آمریکا به ایران از طریق صحرای طبس خاطرنشان کرد: آمریکا در سال ۵۹ با ورود به صحرای طبس و قراردادن این صحرا به عنوان پایگاه خود تلاش داشت تا به تهران حمله کرده و اقداماتی را انجام دهد که به فضل خداوند و طبق روایات و ایات قران کریم، ابابیل بر سر انها نازل شده و تمام تجهیزات و خود انها به آتش کشیده شد.

وی با تبریک عید سعید فطر به همه مسلمانان بیان کرد: عید فطر عید مسلمانان بوده و در این روز همه بندگان خالص خداوند که اعمال ماه مبارک رمضان را انجام دادند از خداوند عیدی می گیرند و بهترین روز برای مسلمانان است.

آیت الله نورمفیدی گفت: با اینکه نماز عیدفطر واجب و تکلیف شرعی نبوده اما حضور باشکوه مردم و روزه داران در این نماز نماد عزت، عظمت و شکوه اسلام و مسلمین بوده و سبب تقویت اسلام شده و عظمت اسلام را به جهانیان نشان خواهد داد.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1163530

مهمترین اخبار ایران و جهان: