نیوز سیتی!
07 اردیبهشت 1402 - 11:26

پرداخت ۱۴۷ فقره تسهیلات خرد توسط بنیاد علوی شهرستان هلیلان

دبیر بنیاد علوی شهرستان هلیلان گفت: سال گذشته ۱۴۷ فقره تسهیلات خرد با هدف اشتغالزایی توسط این بنیاد پرداخت شده است.

حسین بیگی دبیر بنیاد علوی هلیلان ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: ۱۴۷ فقره تسهیلات خرد با هدف توسعه اشتغالزایی سال گذشته در شهرستان هلیلان توسط بنیاد پرداخت شده است. 

وی افزود: اعتبار هزینه شده برای واگذاری این تعداد تسهیلات حدود ۱۲۰ میلیارد ریال بوده است. 

دبیر بنیاد علوی هلیلان تصریح کرد: طی مدت یاد شده ۷۵ میلیارد ریال تسهیلات کلان برای اجرای چند پروژه شامل راه اندازی جایگاه سی ان جی، کارخانه علوفه دام و همچنین تامین ادوات کشاورزی پرداخت شده است. 

بیگی بیان کرد: جایگاه سی ان جی و کارخانه علوفه دام به بهره برداری رسیده و موضوع تامین ادوات کشاورزی نیز به تدریج در حال آزاد شدن اقساط تسهیلات بوده و در دست پیگیری است. 

وی یکی از برنامه‌های بنیاد برای حمایت از دامداران را در بخش اصلاح نژاد و مدیریت دام با هدف چندقلو زایی عنوان کرد و گفت: ۲۰ میلیارد ریال نیز پارسال در این بخش هزینه شده ضمن اینکه در سایر بخش‌های کشاورزی نیز ۱۰ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است. 

دبیر بنیاد هلیلان با اشاره به عمق محرومیت در شهرستان واگذاری بسته‌های معیشتی را از دیگر برنامه‌های اجرا شده برشمرد و بیان کرد: ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش پنج میلیارد ریال به خانواده‌های نیازمند منطقه واگذار شده است. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1171674

مهمترین اخبار ایران و جهان: