نیوز سیتی!
08 اردیبهشت 1402 - 10:11

همایش بزرگ پیاده روی در سنندج برگزار شد

همایش بزرگ پیاده روی به مناسب روز و هفته سنه در سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، همایش بزرگ پیاده روی به مناسبت روز و هفته سنه با حضور ورزشکاران، کوهنوردان و مردم شهر و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در سنندج برگزار شد.
سیدانور رشیدی در مراسم پایانی این همایش اظهار کرد: این مراسم در راستای گرامیداشت روز و هفته سنه و با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی به همت شهرداری سنندج برگزار شد.

وی افزود: حضور پرشور مردم در ویژه برنامه های مختلف این ایام موجب دلگرمی بیشتر و زمینه ایجاد شور نشاط اجتماعی خوبی را در شهر سنندج به وجود آورده است.

وی عنوان کرد: توسعه فضای ورزشی و ایجاد بسترهای لازم برای تقویت این فضا از اولویت های مجموعه شورا و شهرداری سنندج است و در این راستا ایجاد گذرگاه های ورزشی در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: کار مطالعاتی پروژه های بزرگی در شهر سنندج انجام گرفته و به زودی وارد فاز اجرا می شود اجرای این پروژه ها تحول قابل توجهی را در حوزه های مختلف ایجاد می کند.

وی افزود: کسی که به آب و خاک و مردم شهر خود علاقه مند باشد با تمام توان در مسیر توسعه و آبادانی آن تلاش می کند ما نیز بر عهدی که با مردم بسته ایم پابرجا هستیم و تمام توان مجموعه مدیریت شهری سنندج را در مسیر اجرای کارها و برنامه های بزرگ و توسعه ای بسیج کرده ایم.

وی کار جهادی در مسیر توسعه شهر و رفاه حال شهروندان را اولویت مجموعه مدیریت شهری در شهرداری سنندج عنوان کرد و افزود: با همدلی و وفاقی که بین شورای اسلامی و شهرداری وجود بسترهای لازم برای توسعه عدالت محور در شهر سنندج فراهم است.

وی اضافه کرد: به صورت شبانه روزی و با برنامه ریزی همه جانبه و تلاش جهادی در مسیر خدمت به شهروندان تلاش خواهیم کرد و در این مسیر نیاز به حمایت و همراهی شهروندان فهیم شهر فرهنگ و هنر داریم.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1173330

مهمترین اخبار ایران و جهان: