نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 16:08

امام جمعه خلخال: اشتغال جوانان مهم ترین دغدغه مسئولین و مطالبه به حق مردم خلخال است

امام جمعه خلخال گفت: اشتغال جوانان مهم ترین دغدغه مسئولین و مطالبه به حق مردم خلخال است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام کریم اسدی، خطیب نماز جمعه خلخال با اشاره به اینکه در استان از ظرفیت های نیروی انسانی این شهرستان در مدیریت استانی استفاده نشده است، اظهار کرد: سهم مدیریت خلخال در مدیریت استانی را ضعیف بوده و ما از استاندار اردبیل خواستاریم که پاسخگو باشد که آیا سهم نیروی انسانی شهرستان خلخال در مدیریت استان رعایت شده است یا نه؟

وی افزود: بی تفاوتی به این امر به نوعی بی تفاوتی به سرنوشت مردم منطقه و شهرستان خلخال است و باید سهم خلخال از مدیریت استان اعمال و داده شود.

امام جمعه خلخال تصریح کرد: در هیچ زمانی این سهم تحقق نیافته و یکی از مطالبات اصلی مردم خلخال، عدم رعایت مسئولین استان در تحقق سهم نیروی انسانی در مدیریت استان است.

وی با قدردانی از ستاد خدمات سفر شهرستان خلخال گفت: با مدیریت توانمند شهرستانی هیچ کاستی در ایام نوروز و طول سفرهای نوروزی در خلخال در خصوص اقلام اساسی مردم و نان مشاهده نشد.

اسدی ضمن قدردانی از حضور مردم خلخال در راهپیمایی روز قدس تشریح کرد: هر جا مظلومی باشد ایران اسلامی آنجاست و امروز طنین انقلاب اسلامی، طنین فریاد رس نجات مظلومین از چنگال مستکبران است و دولت های مستکبر اسرائیل غاصب را در قلب مناطق اسلامی و مسلمان کاشته اند، که باید بدانند ریشه اسرائیل در حال خشکیدن است وحامیان آنان نیز نابود خواهند شد.

وی تأکید کرد: اشتغال مهمترین مطالبه مردم و اصلی ترین دغدغه مسئولین شهرستان است و باید مسئولین استان برای حل این مشکل چاره اندیشی نمایند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال از زحمات ویژه دادگستری این شهرستان و دادستان عمومی و انقلاب در برپایی جشن گلریزان در آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد مالی قدردانی کرد و عنوان کرد: سهم ابلاغی شهرستان خلخال برای جمع آوری و آزادی زندانیان از سوی استان ۱۹۰ میلیون تومان ابلاغ شده بود که الحمدالله به پاس نیت خیر خیرین و مردم نوعدوست رقمی بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان در جشن گلریزان خلخال جمع آوری شده است .

وی با اشاره به اهمیت روز قدس یاد آور شد: امامین انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) و حضرت امام خامنه ای تاکید بر نابودی اسرائیل دارند و مقاومت در برابر دژخیمان صهیونیستی با  شجاعت و حمایت ملت ایران از فلسطین ادامه خواهد یافت و ایران اسلامی هرگز مظلومین منطقه و مسلمانان جهان را تنها رها نخواهد کرد.

اسدی گردو را مهمترین محصول استراتژیک منطقه خلخال دانست و بیان کرد: سهم عمده ای در معیشت و زندگی بخش عمده ای از مردم شهرستان در گرو تولید انبوه این محصول است و باید با تقویت سرشاخه کاری و تقویت اعتبارات این بخش در حوزه باغبانی و کشاورزی، مشکلات منطقه در این خصوص رفع شود.

انتهای پیام /۳۷۲۷/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1148374

مهمترین اخبار ایران و جهان: