نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 16:25

نابودی اسرائیل قطعی و حتمی است/ حزب الله ۲۰۰ هزار موشک دارد

شاهرود- نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه نابودی اسرائیل قطعی و همچنین حتمی است، گفت: پشتیبانی از فلسطین و آرمان‌های قدس، همانطور که رهبری فرمودند به نابودی اسرائیل منجر می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر خانی ظهر جمعه در سخنرانی به مناسبت روز جهانی قدس در مصلای پیامبر اعظم (ص) شاهرود ضمن بیان اینکه اگر امروز شاهد هستیم که گروه بزرگی از فلسطینی‌ها آواره کشورهای دیگر شده‌اند، به دلیل نگاه سازش کارانه‌ای است که سران عرب داشته‌اند، بیان داشت: بعد از انقلاب اسلامی تنها کشوری که علنی و رسماً پشت فلسطین ایستاد و اعلام کرد که از لحاظ سیاسی، نظامی و … پشتیبان ملت مظلوم فلسطین است، ایران اسلامی بود.

وی با بیان اینکه حزب الله در حالی امروز ۲۰۰ هزار موشک در اختیار دارد که در سال ۲۰۰۶ تمام موشک‌های حزب الله و حماس روی هم ۱۵ هزار عدد بیشتر نبود، افزود: امروز اگر حزب الله اراده کند می‌تواند قلب تلاویو را موشک باران کند و این قدرتی است که به خاطر جمهوری اسلامی، به خاطر مردم و حمایت‌هایشان از آرمان‌های مقاومت است.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه امروز مردم ما پشتیبان ملت مظلوم فلسطین هستند و ما در شهرستانی مانند شاهرود، تنها نمونه کوچکی از حضور پرشور مردم را شاهد هستیم، گفت: خدا را باید به خاطر داشتن چنین مردم قدر شناسی شاکر باشیم.

خانی با بیان اینکه پشتیبانی مردم از فلسطین و آرمان‌های قدس، همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند به نابودی اسرائیل منجر خواهد شد، بیان داشت: معظم له فرمودند که اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

وی حضور پرشور مردم ایران در پشتیبانی از مردم فلسطین را دلگرم کننده دانست و تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مسئولان قوای سه گانه اعلام فرمودند که من بیان داشتم اسرائیل ۲۵ سال دیگر را نخواهد دید اما گویا اسرائیلی‌ها خودشان عجله دارند و می‌خواهند که زودتر از این زمان هم نابود شوند.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس با اشاره به حوادث درون اسرائیل، بیان کرد: امروز این رژیم در بدترین وضعیت خود قرار دارد و حوادث درون این رژیم گواه این مدعی است لذا با مواضعی که ما داریم و با قدرتی که جبهه مقاومت دارد، قطعاً اسرائیل رو به افول است و این اتفاق حتمی و شدنی خواهد بود.

خانی در دیگر بخش سخنان خود به مسائل درون کشور اشاره کرد و گفت: اگر چه مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد اما شرایط خوبی را داریم. مردم ما باید بدانند که مسئولان مشکلات را می‌دانند و تمام توان خود را برای حل مشکلات به کار می‌بندند.

وی با بیان اینکه وحدت مهمترین رکن موجود در کشورمان است، تاکید داشت: ما اعتقاد داریم که قوای سه گانه در کنار هم هستند و هیچ زمانی در تاریخ انقلاب وجود نداشته که اینگونه سه قوه در کنار هم تحت فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی بخواهند اهداف نظام و انقلاب را پیش ببرند و خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات مردم را در دستور کار قرار دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1148130

مهمترین اخبار ایران و جهان: