نیوز سیتی!
22 آذر 1401 - 11:06

آغاز مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک/ خسروی وفا: تقدیر از من توهین به بقیه است

مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک از صبح امروز در آکادمی ملی المپیک انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک با حضور دکتر سیدحمید سجادی، محمود خسروی وفا و اعضای مجمع در محل کمیته ملی پارالمپیک در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک آغاز شد.

در ابتدای مجمع خسروی وفا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک اظهار داشت:‌ ۴ سال قبل با رای شما اعضای مجمع به عنوان رئیس انتخاب شدم. تمام اتفاقات خوبی که در ۴ سال گذشته اتفاق افتاد تلاش همه دوستان در این کمیته بوده است.  به همه گفتم اگر از من تقدیر کنید و هدیه بدهید قبول نمی‌کنم. اگر از من تقدیر کنید به سایرین توهین کرده اید چون این کارهای انجام شده کار تیمی بوده است. البته نقطه ضعفی هم داشتیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر کمیته ملی پارالمپیک ریالی به هیچ فدراسیون و هیچ شخصی بدهکار نیست و حدود ۱۸ میلیارد پول در حساب کمیته است.

رئیس کمیته ملی المپیک تاکید کرد: بعد از انقلاب کمیته ملی المپیک زحمات زیادی کشیده شده و الان هم این وظیفه به عهده من است و حتما از امکانات و ظرفیت های کمیته ملی المپیک برای رشد بیشتر کمیته ملی پارالمپیک استفاده خواهیم کرد اگر پرچم کمیته ملی پارالمپیک ایران در جهان بالا برود پرچم جمهوری اسلامی ایران بالا رفته است و افتخارش برای همه ایرانیان است.

ادامه دارد...

منبع: فارس
شناسه خبر: 908030

مهمترین اخبار ایران و جهان: