نیوز سیتی!
01 دی 1401 - 13:48

نیمی‌ از آمریکایی‌ها می‌گویند که بایدن اوضاع کشور را بدتر کرده است

نتایج نظرسنجی «راسموسن» نشان می‌دهد که تقریباً‌ نیمی از مردم آمریکا بر این باورند که «جو بایدن»، اوضاع آمریکا را بدتر کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، طبق نتایج نظرسنجی «راسموسن» تقریباً نیمی از رأی‌دهندگان احتمالی آمریکا (۴۷ درصد) بر این باورند که «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا در دوران ریاست‌جمهوری خود، اوضاع آمریکا را بدتر کرده است.

بنا بر گزارش «نیوزمکس»، نتایج نظرسنجی راسموسن در خصوص ارزیابی رأی‌دهندگان آمریکا از ریاست‌جمهوری بایدن نشان می‌دهد که ۳۴ درصد از آمریکایی‌ها بر این باورند که بایدن آمریکا را بهتر کرده است.

این نظرسنجی همچنین نشان می‌دهد که ۱۷ درصد از شرکت‌کنندگان در این بررسی گفته‌اند که بایدن تفاوت چندان زیادی در کشور ایجاد نکرده است.

بر اساس نتایج این نظرسنجی، ۵۶ درصد از جمهوری‌خواهان گفتند که بهترین‌ روزهای آمریکا مربوط به گذشته است و ۳۰ درصد نیز بر این باور بودند که بهترین روزها پیش رو است.

طبق این گزارش،‌ ۲۸ درصد ازدموکرات‌ها نیز گفتند که بهترین روزهای آمریکا مربوط به گذشته است و ۵۲ درصد از آن‌ها نیز تأکید داشتند که بهترین روزها پیش روی آمریکا است.

از طرف دیگر، ۴۲ درصد از طرفداران احزاب مستقل آمریکا نیز در این نظرسنجی تأکید داشتند که بهترین روزهای آمریکا مربوط به گذشته بوده است و ۳۱ درصد از آن‌ها نیز گفتند که بهترین روزها پیش روی آمریکا است.

نظرسنجی راسموسن در بازه زمانی ۱۴ و ۱۵ دسامبر و ۱۸ دسامبر در بین ۹۰۰ رأی‌دهنده احتمالی سراسر آمریکا با حاشیه خطای مثبت و منفی سه درصد انجام گرفته است.

ضعف عملکرد بایدن در دوران ریاست‌جمهوری، نارضایتی بسیاری از رأی دهندگان آمریکایی را به همراه داشته است و در بسیاری از نظرسنجی‌هایی که در این کشور انجام گرفته، جمع زیادی از شرکت‌کنندگان تمایلی ندارند که بار دیگر به بایدن رأی دهند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 926274

مهمترین اخبار ایران و جهان: