نیوز سیتی!
25 آذر 1401 - 21:36

بهره‌مندی بیش از ۱۰۰ نظرآبادی از آموزش مهارتی در قرارگاه اجتماعی

کزج- مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز گفت: بیش از ۱۰۰ نفر در شهرستان نظرآباد در قالب قرارگاه‌های اجتماعی، آموزش‌های مهارتی را فرا گرفتند.

محمدجواد کاظمینی در کفت‌وگ با خبرنگار مهر اظهار کرد: بیش از ۱۰۰ نفر در شهرستان نظرآباد در قالب قرارگاه‌های اجتماعی، آموزش‌های مهارتی را فرا گرفتند.

وی بیان کرد: در راستای فراهم کردن زمینه‌های لازم و دسترسی همگان از آموزش‌های مهارتی، با برنامه ریزی های صورت گرفته و با هدف توانمندسازی مهارتی اقشار آسیب پذیر با برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان نظرآباد، دوره آموزشی مانتو دوز ویژه قرارگاه‌های اجتماعی مورد آموزش قرار گرفت.

کاظمینی گفت: با توجه به اینکه نیازسنجی آموزشی در محلات کم برخوردار از سوی کارشناسان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز صورت گرفته، خاطرنشان کرد: براین اساس در سطح شهرستان نظرآباد برای تعداد ۱۱۰ مهارت آموز ویژه مانتو دوزی در حال برگزاری است.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز گفت: توانمندسازی و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار استان از مهمترین اهداف قرارگاه اجتماعی است و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز به عنوان مسئول کمیته آموزش و حرفه آموزی قرارگاه اجتماعی در سطح استان متولی آموزش در مناطق کم برخوردار می‌باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 914630

مهمترین اخبار ایران و جهان: