نیوز سیتی!
19 آذر 1401 - 11:26

توزیع رایگان 430 کلاه ایمنی بین راکبین موتورسوار در کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: در جهت ارتقای ایمنی راکبین موتورسیکلت از ابتدای سال جاری تاکنون 430 کلاه ایمنی بین آن‌ها توزیع شده است.

فریبرز کرمی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: با توجه به تصادفات جرحی و فوتی بالا در بحث موتورسیکلت سواران، اهداءکلاه ایمنی جهت فرهنگ سازی استفاده موتورسواران از کلاه ایمنی انجام می‌شود.

وی افزود: بیشتر تصادفات شهرستان‌ها مربوط به موتورسیکلت سواران است، لذا به جهت نظم بخشی و ارتقاء ایمنی موتورسواران، توزیع رایگان ۴۳۰ عدد کلاه ایمنی از ابتدای سال جاری تاکنون انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه طرح توزیع کلاه ایمنی در شهرستان‌هایی که آمار تلفات موتورسیکلت بالا است برگزار می‌شود، گفت: تصادفات موتورسیکلت سواران در روستاها به نسبت سایر نقاط دیگر زیاد است.

وی خاطرنشان کرد: ما در تلاش هستیم با همکاری پلیس راه استان در برگزاری کلاس‌های آموزشی و فرهنگ‌سازی بتوانیم نقش بسزایی در رعایت موارد ایمنی از طرف راکبین موتورسواران را داشته باشیم.

کرمی در پایان، افزود: معمولا راکبان موتورسیکلت در بحث تصادفات، بیشتر در معرض آسیب هستند که استفاده از کلاه ایمنی در این راستا از اهمیت بسزایی برخوردار است.
انتهای پیام/پ
 

منبع: فارس
شناسه خبر: 903174

مهمترین اخبار ایران و جهان: