نیوز سیتی!
27 آذر 1401 - 16:22

کشف ۲۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در رباط کریم

رئیس پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران از کشف ۲۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در رباط کریم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، سرهنگ سید هاشم حسینی خواه رئیس پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران، ظهر امروز در گفت و گو یی با خبرنگاران، اظهار کرد: با همت و تلاش مامورین پلیس امنیت اقتصادی شهرستان رباط کریم مقدار ۲۴ هزارلیتر گازوئیل قاچاق در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان کشف و ضبط شد.

حسینی خواه با تشریح جزئیات عملیات کشف این مقدار سوخت قاچاق، افزود: درپی اخبار واصله مبنی بر وجود یک دستگاه خودروی تریلر ماک حامل سوخت قاچاق که قصد تخلیه در رباط کریم را دارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان رباط کریم به همراه نماینده وزارت اطلاعات این شهرستان با هماهنگی مرجع قضائی به جهت توقیف خودرو و دستگیری متهم به محل مورد نظر اعزام  شده و طی مراقبت و تعقیب خودرو مور نظر در حوالی اتوبان تهران_ ساوه در جاده خاکی منتهی به  یک چهار دیواری توقیف و یک نفر دستگیر شد.   

حسینی خواه تصریح کرد: در بازرسی‌های  بعمل آمده از خودرو توقیف شده مقدار ۲۴ هزار لیتر گازوئیل به ارزشی بالغ بر۴۲ میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران خاطر نشان کرد: در بازرسی مامورین انتظامی از این خودرو یک قبضه سلاح وینچستر قنداق تاشو و تعداد 22 عدد فشنگ نیز کشف و ضبط شده و همچنین راننده تریلر بعنوان متهم دستگیر و پس از انجام تحقیقات جهت سیر مراحل قانونی متهم به همراه پرونده متشکله تحویل مقام قضایی شد.

پایان پیام/۶۷۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 918974

مهمترین اخبار ایران و جهان: