نیوز سیتی!
23 آذر 1401 - 20:31

لزوم رفع موانع پیش روی واحدهای تولیدی/مسئولان آستین بالا بزنند

اردبیل- رئیس کل دادگستری استان اردبیل بر ضرورت رفع موانع تولید تاکید کرد و گفت: مسئولان با استفاده از ظرفیت‌های قانونی نسبت به رفع مشکلات و معضلات واحدهای تولیدی اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین کثیرلو عصر چهارشنبه در بازدید از شرکت تولید خودرو در اردبیل اظهار کرد: مسئولان با استفاده از ظرفیت‌های قانونی نسبت به رفع مشکلات و معضلات واحدهای تولیدی اهتمام جدی داشته باشند.

وی با اشاره به شعار سال و تأکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با تولیدات داخلی گفت: حمایت از تولید موجب رونق اقتصادی و اشتغال شده و از بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی پیشگیری می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به آغاز فعالیت شرکت سبلان خودرو مایوان از سال ۱۳۸۹ در منطقه اقتصادی نمین در زمینه تولید کامیون و مینی بوس بیان کرد: با تأمین و تجهیز نیازمندی‌های این شرکت، جوانان بسیاری از منطقه در آن مشغول به فعالیت خواهند شد.

حجت‌الاسلام کثیرلو با بیان اینکه فعالیت این واحد تولیدی در توسعه و رشد اقتصادی استان مؤثر خواهد بود، ادامه داد: این واحد ۱۷۰ نفر پرسنل دارد که در صورت تکمیل و استفاده نهایی از تمام ظرفیت آن یک هزار و ۸۰۰ نفر می‌توانند در آن مشغول به کار شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 911230

مهمترین اخبار ایران و جهان: