نیوز سیتی!
22 اسفند 1401 - 16:42

ضعف استفاده از نیروهای کم سن در خدمات شهری را میپذیریم

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت:در قراردادها سن نیروهای خدمات شهری به پیمانکاران ابلاغ شده است اما مطمئن باشید در سال جدید حتماً این مشکل برطرف می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در نشست خبری امروز خود و در پاسخ به سوال خبرنگار مهر، مبنی بر چرایی استفاده از کودکان کم سن به عنوان نیروهای خدمات شهری و ساز و کار استفاده از آنها گفت: استفاده از کارگران که سن قانونی ندارند ممنوع است و به پیمانکاران هم ابلاغ شد که این کار را انجام ندهند اما باید مقابل این کار گرفته شود و در سال آینده هم در بحث قراردادها پیمانکاران مقابل این کار می‌ایستیم.

در ادامه علیرضا جعفری مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران نیز گفت: در قراردادها سن نیروهای خدمات شهری به پیمانکاران ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه امکان دارد مشکلاتی وجود داشته باشد گفت: این موضوع را پیگیری می‌کنیم و دستگاه‌های نظارتی موظف هستند تا بررسی‌های لازم را انجام دهند، با پیمانکار خاطی برخورد شد نمی‌گویم که این موضوعات وجود ندارد این ضعف را می‌پذیریم اما مطمئن باشید در سال جدید حتماً این مشکل برطرف می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1090874

مهمترین اخبار ایران و جهان: