نیوز سیتی!
14 اسفند 1401 - 16:08

مسی به اولین تیم خود بازمی‌گردد؟

سرمربی تیم کودکی مسی درباره احتمال بازگشت او به آرژانتین سخن گفت.

به گزارش خبرگزاری فارس، فوق‌ستاره آرژانتینی تیم پاری‌سن‌ژرمن تا پایان فصل با این تیم قرارداد دارد و آینده او همچنان محل شایعه‌سازی رسانه‌هاست. این در حالی است که مذاکرات پیرامون تمدید قرارداد با پاریسی‌ها نیز به اندازه کافی پیشرفت نکرده است.

در این میان، خبرهایی درباره انتقال لیونل مسی به لیگ آمریکا و یا بازگشت او به بارسلونا شنیده می‌شود. حالا سرمربی تیم نیو ولز اولدبویز، تیم دوران کودکی قهرمان جام جهانی نیز درباره حضور دوباره لئو در لباس سیاه‌وسرخ این تیم صحبت کرده است.

گابریل هاینزه، هم‌بازی سابق مسی در تیم ملی آرژانتین و سرمربی اولدبویز درباره بازگشت لئو به فوتبال آرژانتین می‌گوید: تنها کسی که باید درباره بازگشت تصمیم بگیرد، خود مسی است. باشگاه هر چه دارد باید به پای مسی بریزد. کسی مجبور نیست به باشگاه بیاید. شاید او به ارمغان شادی‌بودن برای ما ادامه دهد و ما او را در همه‌جا شاد ببینیم.

تماشاگران تیم اولدبویز نیز پس از حمله مسلحانه اخیر به سوپرمارکت خانواده مسی در روزاریو، پارچه‌نوشته‌ای را در ورزشگاه خانگی خود مارسلو بیلسا آویخته‌اند که روی آن نوشته است: لئو، تو قلب کشوری هستی که عاشق توست. نیوولز با توست.

 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1074730

مهمترین اخبار ایران و جهان: