نیوز سیتی!
19 بهمن 1401 - 18:45

تواضع در برابر رهبری ویژگی بارز آیت الله شالی بود

قزوین- نوه آیت الله سید حسن موسوی شالی گفت: آیت الله شالی مصداق بارز زهد، مقاومت، علم و آگاهی، روحیه جهادی و انقلابی، ساده زیستی، مردمی بودن بودندو در برابر ولایت بسیار متواضع بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید شمس الدین موسوی در آئین رونمایی از کتاب یاوران امام به روایت اسناد ساواک آیت اله سید حسن موسوی شالی که پیش از ظهر چهارشنبه در سالن جلسات آمفی تاتر دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: چکیده از اسنادی که امروز در قالب کتاب جمع‌آوری شده تنها بخش از مطالب گسترده ایشان در ساواک است.

نوه آیت الله سید حسن موسوی شالی بیان کرد: جامعیت ویژگی بارز ایت الله شالی بود بود و ایشان مصداق بارز زهد، مقاومت، علم و آگاهی، روحیه جهادی و انقلابی، ساده زیستی، مردمی بودن بودندو در برابر ولایت بسیار متواضع بودند.

وی گفت: تواضع ایشان در برابر امام و رهبر انقلاب مثال زدنی بود ایشان رهبر انقلاب را ذخیره خدا برای ما و نایب امام زمان (عج) می‌دانستند.

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: ایشان به گونه‌ای حرف می‌زدند و ارادت ویژه‌ای نسب به ولیعصر چنان بود که گویا ایشان را ملاقات کرده است.

وی در پایان تاکید کرد: ایشان مملکت را در استانه ظهور می‌دانست و براین باور بود که همانطور که غیبت صغری و کبری دارد ظهور نیز داری صغری و کبری است و ما در ظهور صغری هستیم و انقلاب و نظام ظهور صغری بود و حالا ما در در استانه ظهور کبری قرار داریم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1028230

مهمترین اخبار ایران و جهان: