نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 17:01

فرمان عفو رهبری در روزهای اخیر وحدت‌آفرین بود

اصلاندوز- امام جمعه اصلاندوز گفت: فرمان عفوی که رهبری اخیراً صادر کردند حاوی پیام‌های وحدت آفرین و انسجام بخش بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد جعفرزاده در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهر اصلاندوز اظهار کرد: از مردم شریف، نجیب، ایثارگر و خیرخواه اصلاندوز که در کمک به زلزله زدگان شهرستان خوی به صورت خودجوش و داوطلبانه اقدام به ارسال لوازم ضروری کردند قدردانی می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: این نشان می‌دهد مردم عزیز و عشایر غیور از چه سطح عاطفه و خیرخواهی بالایی برخوردار هستند که به نوبه خودم از تمام عزیزان و خیران معزز تقدیر و تشکر می‌کنم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی اصلاندوز با اشاره به آغاز به کار رسمی اداره تبلیغات اسلامی در شهرستان اصلاندوز گفت: آغاز به کار رسمی اداره تبلیغات اسلامی را مغتنم می‌شماریم و امیدواریم عملکرد این اداره منشأ خیر برای شهرستان باشد و مردم ثمرات حرکات فرهنگی و مذهبی این اداره را لمس کنند.

جعفرزاده ادامه داد: از مسئولان استانی می‌خواهم در راه اندازی ادارات دیگر نیز همت گمارند که این موضوع یکی از مطالبات مردمی می‌باشد تا هم کیفیت کارها افزایش پیدا کند هم رسیدگی به امور سرعت یابد چرا که تعلل در این زمینه به هیچ وجه شایسته نیست.

خطیب جمعه اصلاندوز با اشاره به فرمان اخیر رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: این عفو که مقام معظم رهبری فرمان آن را صادر فرمودند به صورت تمام معنا یک حکمت بود من آرزو دارم که ای کاش اهالی فضل، دانش و نویسندگان این موضوع را بسط دهند و اهمیت آن را در شرایط کنونی برای جامعه تبیین کنند.

جعفرزاده اضافه کرد: رهبری در این موضوع گام مهمی در مواجهه هوشمندانه در شرایط غبارآلود اغتشاشات اخیر برداشتند گامی که هم دل مردم را شاد کرد و هم عصبانیت دشمن شکست خورده را بیشتر کرد.

وی افزود: این عفو باعث شد چهره نظام از آسیب‌های کینه توزانه احتمالی این افراد و خانواده‌های آنها محافظت شود و مواد منفجره ای که ضد انقلاب برای آتیه انقلاب در نظر گرفته بودند خنثی شود و رهبری مانند پدری دلسوز که از جرم فرزند عزیز فریب‌خورده خود می‌گذرد، گذشتند.

امام جمعه اصلاندوز گفت: فرمان عفوی که رهبری اخیراً صادر کردند پیام‌های زیادی داشت اولاً وحدت آفرین و انسجام بخش بود و ثانیاً نشان داد که ما نباید طرد کنیم و باید همگی در ذیل یک حکمتی که باور به وحدت دارد انسجام بخشانه عمل کنیم باید باور داشته باشیم که حتی زنان کم حجاب هم انقلابی هستند و همین زنان و کم حجاب بودند که دشمن را مجال ندادند تا به اهدافشان برسند.

جعفرزاده با گرامیداشت ۲۲ بهمن و با دعوت مردم به حضور پر شور در راهپیمایی این روز اظهار کرد: مردم که ولی نعمت همه ما هستند در طی چند ماه اخیر به نحو احسن امتحان خود را مثل همیشه پس دادند و در پشتیبانی از نظام و آرمان‌های انقلاب هیچ کم نگذاشتند و طبق معمول همیشه طی این ۴۴ سال دشمن را ناامید کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1031930

مهمترین اخبار ایران و جهان: