نیوز سیتی!
18 اسفند 1401 - 09:22

دشمن با ایجاد موج روانی قصد تعطیل کردن مدارس را دارد

کرمانشاه- مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه با بیان اینکه دستگاه های اطلاعاتی در پی یافتن علت مسمومیت دانش آموزان هستند، گفت: دشمن با ایجاد موج روانی شبکه‌های معاند قصد تعطیل کردن مدارس را دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سلمان محمدی شامگاه چهارشنبه در پی عیادت از دانش آموزان مسموم شده دبیرستان دخترانه شهید عبدالرضا کریمی شهرستان هرسین که در روز دوشنبه ۱۵ اسفند ماه به دلیل انتشار بوی ماده ناشناخته دچار سرگیجه، حالت تهوع و سوزش گلو شده بودند پس از آگاهی از روند درمان این دانش آموزان، اظهار کرد: تعداد ۳۸ دانش آموز پس از اعزام به بیمارستان شهدای این شهرستان در این حادثه بستری شده بودند.

وی با بیان اینکه پس از رسیدگی به اوضاع دانش آموزان حادثه دیده تعدادی از آنها ترخیص شده‌اند، افزود: یکی از اهداف دشمن پس از شکست در پروژه‌های پیشین خود در کشور مخدوش کردن آرامش مردم در جامعه و مدارس و سپس با ملتهب کردن جامعه مدارس را به تعطیلی بکشانند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به اینکه حفظ جان و سلامت دانش آموزان جز اولویت‌های این نهاد است پس از بروز اتفاقات اخیر و مسمومیت تعدادی از دانش آموزان ستاد و کمیته، فوریت‌ها بررسی مستمر گزارش‌های زمینه مسمومیت دانش آموزان در حال پیگیری و در دستور کار قرار گرفته است.

محمدی تاکید کرد: نهادهای امنیتی و انتظامی در پی بروز اتفاقات اخیر در خصوص مسمومیت دانش آموزان بسیاری همکاری کرده و پیگیر قضایا بودند و اکنون از اولیا و عموم خانواده‌ها تقاضا می‌شود که نسبت به اتفاقات اخیر و راه‌اندازی موج روانی شبکه‌های گسترده معاند در زمینه تعطیلی مدارس آرامش و هوشیاری خود را حفظ کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1082530

مهمترین اخبار ایران و جهان: