نیوز سیتی!
29 بهمن 1401 - 18:47

تخصیص اعتبار برای تکمیل استخر اردستان

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: با پیگیری های انجام شده، خوشبختانه ردیف اعتباری پروژه استخر اردستان حل شده همچنین اعتباری نیز برای این پروژه پیش‌بینی شده و کار های نهایی تخصیص اعتبار در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان در بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی اردستان، اظهار داشت: یکی از پتانسیل‌های بزرگ استان اصفهان وجود خیران است و همان‌طور که خیران در زمینه‌هایی از جمله مدرسه‌سازی، بهداشت و درمان و... فعالیت می‌کنند، در حوزه مسائل ورزشی نیز افراد خیر در سطح استان وجود دارند.

وی افزود: خوشبختانه در استان اصفهان وجود خیران در عرصه ورزشی به‌خوبی فراهم شده و تلاش ما بر این است که این اتفاق‌ها بدون دغدغه برای فرد خیر و مجموعه خیران ورزشی استان رقم خورده و پیش رود.

محمدی با اشاره به بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی اردستان، خاطرنشان کرد: امید می‌رود با پیگیری‌های انجام شده پروژه ورزشی زورخانه شهر اردستان در آینده‌ای نزدیک و حتی‌الامکان تا عید غدیر سال آینده به بهره‌برداری برسد.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به پیگیری اداره فنی مهندسی ورزش استان بر پروژه‌های ورزشی استان، تصریح کرد: خوشبختانه در شهرستان اردستان خیران بزرگی داریم که از انسان‌هایی پیشرو هستند و می‌توان با پیگیری مسئولان شهرستان اردستان از ظرفیت‌های خیران استفاده کرد و باید فضا و میدان را برای خیران فراهم کرد تا بدون دغدغه فعالیت کنند.

وی در خصوص پروژه ورزشی استخر اردستان، بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده، خوشبختانه ردیف اعتباری این پروژه حل شده همچنین اعتباری نیز برای این پروژه پیش‌بینی شده و کارهای نهایی تخصیص اعتبار در حال انجام است و منتظر مبادله موافقت‌نامه هستیم که به‌محض دریافت موافقت‌نامه پروژه فعال خواهد شد.

محمدی با بیان اینکه آینده خوبی برای ورزش اردستان وجود دارد و با اشاره به بازدید از تمرینات کشتی شهرستان، خاطرنشان کرد: این‌ها نشات گرفته از پتانسیل و ظرفیت‌های خوب شهرستان اردستان در حوزه ورزشی است و شاید در آینده قهرمانان ورزشی کشور از شهرستان اردستان باشند.

سرانه ورزشی خوبی در اردستان وجود دارد

همچنین، سید محمدهادی احمدی‌طبا فرماندار اردستان گفت: در شهرستان اردستان یکی از موضوعات موردتوجه ما، مسائل ورزشی است چرا که در این شهرستان سرانه ورزشی خوبی وجود دارد همچنین پروژه‌های ور‌زشی ناتمامی نیز وجود دارد و در کنار این‌ها نیز یک‌سری پروژه‌ها در مرحله مرمت و بازسازی مانده هستند.

وی ادامه داد: ورزش‌های پهلوانی در شهرستان اردستان پرطرفدار است و در این راستا نیز هیئت‌های ورزشی فوق‌العاده وجود دارند که اکثر افراد در این ورزش‌ها از قشر نوجوانان و دهه‌ هشتادی‌ها هستند.

احمدی‌طبا با اشاره به وجود خیران در شهرستان و فعالیت‌های بزرگی که انجام داده‌اند، بیان کرد: نیاز است که کمک ویژه در حوزه ورزش و فعالیت‌های ورزشی شهرستان اردستان داشته باشیم.

پایان پیام/۶۳۱۳۵/ح

منبع: فارس
شناسه خبر: 1043430

مهمترین اخبار ایران و جهان: