نیوز سیتی!
27 اسفند 1401 - 13:32

وقوع ۶ سانحه رانندگی در جاده‌های استان سمنان/ ۱۷ نفر مصدوم شدند

سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه تعطیلات پایان هفته شش حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان رخ داده است، گفت: این تصادفات ۱۷ مصدوم برجای گذاشته است.

مظفر محمدخانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه شش حادثه رانندگی طی تعطیلات پایان هفته در محورهای استان سمنان به وقوع پیوسته است، ابراز داشت: از این تعداد سه مورد واژگونی، دو مورد برخورد دو خودرو با یکدیگر و یک مورد انحراف خودرو از جاده را شامل می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه این حوادث فوتی گزارش نشده است، افزود: این حوادث در مجموع باعث مجروح شدن ۱۷ نفر از هموطنان شد که بیشترین تعداد جراحت‌ها به تصادف پژو ۴۰۵ و پژو پارس در کیلومتر دو محور آرادن- سرخه با هفت مصدوم مربوط می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه تصادف پژو پارس کیلومتر ۴۱ محور میامی-ری آباد (فرعی روستای جهان آباد) و انحراف از جاده سمند و برخورد آن با نیوجرسی کیلومتر ۴۱ محور سمنان - دامغان دیگر حوادث رانندگی را در بر دارد، ابراز داشت: این حوادث به ترتیب دو و یک مصدوم بر جای گذاشته است.

محمدخانی بابیان اینکه بیشترین فراوانی تصادفات رانندگی از نوع واژگونی خودرو است، تصریح کرد: در واژگونی فوسو کیلومتر ۵۷ محور سرخه - آرادان یک مصدوم، واژگونی پراید کیلومتر ۴۴ محور سمنان - دامغان پنج مصدوم و واژگونی نیسان کیلومتر ۲۶ محور دامغان به شاهرود یک مصدوم گزارش شده است.

وی افزود: یک خودرو پراید نیز کیلومتر ۵۷ محور سمنان - دامغان دچار حریق شد که امداد رسانی لازم به سه سرنشین این خودرو صورت گرفت که خوشبختانه آسیبی به این افراد نرسیده است و در سلامت کامل هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1098930

مهمترین اخبار ایران و جهان: