نیوز سیتی!
24 اسفند 1401 - 17:38

۱۴۷ سری جهیزیه بین زوج‌های نیازمند کمیته امداد اردبیل توزیع شد

اردبیل-مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اردبیل گفت: ۱۴۷ سری جهیزیه به مناسبت اعیاد شعبانیه و هفته احسان و نیکوکاری، بین زوج‌های نیازمند کمیته امداد اردبیل توزیع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا حسین‌نژاد ظهر چهارشنبه در آئین تحویل جهیزیه نوعروسان کمیته امداد اردبیل اظهار کرد: ۱۴۷ سری جهیزیه به مناسبت اعیاد شعبانیه و هفته احسان و نیکوکاری، بین زوج‌های نیازمند کمیته امداد اردبیل توزیع شد.

وی با بیان اینکه تمامی جهیزیه‌های اهدایی از اجناس باکیفیت ایرانی تهیه شده است، افزود: این امر به جهش تولید و حمایت از کالای ایرانی نیز کمک می‌کند که امیدواریم در آینده بیش از پیش شاهد چنین اقداماتی باشیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان اردبیل بیان کرد: اقلام این طرح شامل یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی، تلویزیون و ماشین لباسشویی است که بین زوج‌های نیازمند زیر پوشش کمیته امداد استان توزیع شد.

حسین‌نژاد با اشاره به اینکه با همکاری و همیاری‌های گسترده‌تر می‌توانیم به زوج‌های جوان کمک‌کنیم تا ساده‌تر بتوانند زندگی مشترک خود را آغاز کنند، ادامه داد: تلاش داریم با تهیه وسایل ضروری و اجناس مرغوب ایرانی، کام نوعروسان تحت حمایت شیرین‌تر شده و آنها با شادکامی زندگی مشترک‌شان را آغاز کنند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین از ابتدای امسال در پنج مرحله ۱۴۶۹ سری جهیزیه به ارزش بیش از ۳۶ میلیارد تومان بین نوعروسان و زوج‌های نیازمند مددجوی این نهاد توزیع شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1095074

مهمترین اخبار ایران و جهان: