نیوز سیتی!
25 اسفند 1401 - 21:49

سال آینده، سال گشایش‌ها خواهد بود/ به آورده پسماند امیدواریم

استاندار زنجان با اشاره به اینکه سال آینده، سال گشایش و حرکات مثبتی در استان رقم خواهد خورد، گفت: به آورده‌های استان به ویژه در حوزه پسماند امیدوار هستیم‌.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان، در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، با بیان اینکه امیدواریم سال آینده سال خوبی به لحاظ اعتبارات و بودجه برای  استان باشد، اظهار کرد: بسیار امیدوار هستیم که علاوه بر افزایش اعتبارات در بخش‌های مختلف، آورده‌های عمرانی هم در سال آتی تحول چشمگیری بیابد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه سال آینده، سال گشایش و حرکات مثبت خواهد بود، ادامه داد: به آورده‌های استان به ویژه در حوزه پسماند امیدوار هستیم‌.

افشارچی با اشاره به اعتبارات حاصل از آورده پسماند، تصریح کرد:  در حوزه مازاد مالیاتی هم امیدواریم تغییر و تحولات قابل توجهی داشته باشیم.

وی با اشاره به تلاش‌های سازمان برنامه و بودجه در توزیع اعتبارات، ابراز کرد: ردیف حقوقی امسال به نسبت قبل وضعیت بهتری داشت‌.

افشارچی با اشاره به تاثیر آورده در حوزه عمرانی و افزایش ۵۰ درصدی آن ،خاطر نشان کرد: تغییر و تحولی که در حوزه مازاد مالیاتی داشتیم اگر به آن حسابی که گفتیم باشد در سال آینده شاهد اتفاقات مثبتی در استان خواهیم بود‌‌‌.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1096630

مهمترین اخبار ایران و جهان: