نیوز سیتی!
29 اسفند 1401 - 16:37

معاون وزیر میراث فرهنگی از مردم برای سفر به کردستان دعوت کرد

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: شرایط سفر گردشگران به دلیل دارابودن جاذبه‌های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی در کردستان فراهم است و از هم‌وطنان دعوت می‌کنم به این استان زیبا سفر کنند.

جواد واحدی در حاشیه افتتاح نمایشگاه صنایع دستی در خانه کرد سنندج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت:امروز برای افتتاح نمایشگاه صنایع دستی و ستاد خدمات سفر استان به کردستان سفر کردم که آمادگی خوبی در استان وجود دارد.

وی همکاری مسوولان کردستان در قالب ستاد خدمات سفر را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: وقتی وارد استان شدم دیدم تمام تمهیدات مورد نیاز مسافر در کردستان دیده شده است.

واحدی افزود: در گزارشی که از مرکز گرفتم، در کردستان کارهای خوبی انجام شده و اعتبارات خوبی هم جذب شده است و از جمله استان‌های خوب در جذب تسهیلات تبصره 18 است.

به گفته واحدی، کردستان با جذب 81 میلیارد تومان تسهیلات تبصره 18 رتبه سوم در این زمینه را کسب کرده و این بیانگر میزان تعامل استانداری، دستگاه‌ها و بخصوص بانک‌ها با اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: شرایط سفر مسافر و گردشگر به دلیل دارابودن جاذبه‌های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی در کردستان فراهم است و از هم‌وطنان دعوت می‌کنم به کردستان زیبا سفر کنند.

وی تصریح کرد: کردستان استانی زیبا با جاذبه‌های طبیعی و گردشگری است و مردم می‌توانند با سفر به کردستان از این مواهب بهره ببرند.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1101974

مهمترین اخبار ایران و جهان: