نیوز سیتی!
06 اسفند 1401 - 10:34

دستگیری سه خرده فروش در شهرستان تویسرکان

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان گفت: در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده ۳ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و مقادیری مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف شد.

سرهنگ رضا نوری در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: در اجرای این طرح با انجام کارهای دقیق اطلاعاتی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی، زمان و محل فعالیت این افراد شناسایی و در همین ارتباط با اجرای چند مرحله مأموریت مختلف ۳ نفر از خرده فروشان مواد مخدر سطح شهرستان دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه این متهمان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند افزود: از شهروندان در خواست می‌شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک به ویژه در زمینه توزیع مواد مخدر با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

وی ادامه داد: هر گونه کالا از جمله چوب، بدون مدارک و مجوزهای قانونی از شهرستان خارج شود از نظر ما غیر قانونی است و در صورت اطلاع و گزارش‌های مردمی این محموله‌ها توقیف می‌شوند.

فرمانده انتظامی تویسرکان متذکر شد: باید مراکز خرید و فروش چوب در شهرستان به صورت دقیق سامان دهی و شناسنامه دار شوند که در این صورت قاچاق چوب درختان به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند.

نوری با تاکید بر اینکه با هم افزایی و نظارت دقیق‌تر دستگاه‌های متولی می‌توان از خروج بی رویه چوب درختان از شهرستان تویسرکان جلوگیری کرد خاطرنشان کرد: گاهی برخی محموله‌های چوب را توقیف می‌کنیم اما در مراحل بعد با طرح موضوعاتی مانند اینکه این چوب‌ها مربوط به درختان غیر مثمر و خشک شده بوده‌اند، مقام قضائی دستور رفع توقیف را صادر می‌کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1055430

مهمترین اخبار ایران و جهان: