نیوز سیتی!
20 اسفند 1401 - 16:52

پذیرش روزانه ۳ هزار نفر در مراکز اقامتی آموزش و پرورش کردستان

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان گفت: آمادگی پذیرش روزانه ۳ هزار نفر در مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان را داریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، هاشم ناظمی‌جلال ظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد خدمات سفر استان کردستان اظهار کرد: ۹۰ مدرسه با ۶۶۸ تعداد کلاس در استان آماده میزبانی از مسافران است. 

وی افزود: هم چنین ۱۱ مرکز آموزشی و رفاهی با ۴۳۰ تخت نیز وجود دارد که در مجموع ظرفیت اسکان شبانه روزی حدود ۳ هزار نفر را داریم.

توزیع میوه شب عید از ۲۴ اسفند در استان آغاز می شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان نیز در این جلسه گفت: در هفته اخیر بازار گوشت و مرغ در استان تعادل نسبتا خوبی داشت و قیمت مرغ منجمد نیز طی هفته‌های اخیر ۱۰ هزار تومان کاهش یافت.

پیمان اسکندری افزود: تامین و توزیع میزان کافی از گوشت و مرغ برای ایام عید ماه رمضان تدارک دیده شده و اکنون نیز ۵ هزار تن مرغ در سردخانه‌های استان موجود است.

وی در ادامه قیمت گوشت قرمز را ۳۴۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: به میزان کافی خرید گوشت برای قصابی‌های استان تدارک شده است.

اسکندری با اشاره به اینکه تمام مراکز عرضه اقلام اساسی، فروشگاه های زنجیره‌ای، اصناف و نانوایی‌ها در تمام این ایام فعالیت خواهند داشت، گفت: هم چنین توزیع میوه شب عید نیز از ۲۴ اسفند در استان آغاز می شود.

اقدامات شهرداری برای استقبال از نوروز ۱۴۰۲

شهردار سنندج هم در ادامه این جلسه گفت: برنامه‌های ریزی برای نورپردازی و آذین‌بندی خیابان‌ها صورت گرفته است.

سیدانور رشیدی با بیان اینکه این روزها در هسته مرکزی سنندج شاهد ترافیک سنگینی هستیم که گلایه‌مندی شهروندان و رانندگان تاکسی را به همراه داشته است، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود برای رفاه حال مسافران در ایام نوروز، تعداد نیروهای پلیس برای مدیریت ترافیک در سطح شهر افزایش یابد.

وی گفت: در خصوص ساماندهی ورودی‌های شهر سنندج نیز مسائل و تناقض‌های قانونی را کنار گذاشته و به صورت موقت مشغول مرمت جدول، رنگ‌کاری، گل‌کاری و نصب المان و ساماندهی این محورها هستیم.

انتهای پیام۲۳۳۰/۷۲

منبع: فارس
شناسه خبر: 1086674

مهمترین اخبار ایران و جهان: