نیوز سیتی!
20 اسفند 1401 - 14:29

«وحید خلوصی» سرپرست ثبت احوال اردبیل شد

اردبیل- آیین تودیع و معارفه مدیران کل ثبت احوال استان اردبیل برگزار و «وحید خلوصی» به عنوان سرپرست اداره کل ثبت احوال استان اردبیل معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر شنبه در آئین تکریم و معارفه مدیران ثبت احوال استان اردبیل از زحمات «شهرام رسولی» در مدت مسئولیت ثبت احوال استان اردبیل قدردانی و «وحید خلوصی» به مدت چهار ماه سرپرستی این اداره کل را بر عهده گرفت.

سرپرست اداره کل ثبت احوال استان اردبیل در این مراسم به برنامه راهبردی این سازمان در هفت محور اصلی اشاره کرد و گفت: در مجموع ۸۰ برنامه در این سازمان در نظر گرفته شده تا تحول اساسی در ابعاد مختلف انجام شود.

وحید خلوصی ضرورت بهبود فرآیندهای سازمانی، نظارت‌های میدانی، ساماندهی نیروی انسانی و افزایش انگیزه منابع انسانی را با بهبود محیط کار یادآور شد و اظهار کرد: تلاش ما بر این خواهد بود تا با رفع مشکلات معیشتی، همکاران به ارتقای توانمندی آنها و ارائه خدمات کیفی‌تر به مردم کمک کنند.

وی تصریح کرد: با احصای مشکلات و موانع پیش روی ثبت احوال سعی می‌کنیم تا زیرساخت‌های ارائه خدمات کیفی‌تر به مردم را مهیا کنیم تا رضایتمندی مردم در دریافت خدمات الکترونیکی بیش از گذشته نمایان شود.

سرپرست اداره کل ثبت احوال استان اردبیل امانتداری در انجام مسئولیت و مأموریت‌ها را جز رویکردهای ثبت احوال برشمرد و افزود: ثبت احوال خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کند و از زمره دستگاه‌های پرمراجعه به شمار می‌رود که قطعاً با تدارک زیرساخت‌های الکترونیکی تلاش خواهیم کرد ارائه خدمات در این حوزه‌ها با کیفیت و مطلوبیت به انجام برسد.

در این مراسم مدیرکل سابق ثبت احوال استان اردبیل نیز با اظهار گلایه از بی‌مهری سازمان در دوران مسئولیتش به رغم انجام خدمات مناسب خاطرنشان کرد: خرید ۵۰ دستگاه رایانه و نوسازی ساختمان‌های مستهلک و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را به جد پیگیری کردیم اما با وجود همه این تلاش‌ها، با بی‌مهری سازمان ثبت احوال کشور روبه‌رو شدیم.

شهرام رسولی مزیت این سازمان را کارکنان تلاشگر، خدوم و خستگی‌ناپذیر در ارائه خدمات متنوع به مردم اعلام کرد و ادامه داد: سعی ما بر این بوده تا رضایت مردم را در ابعاد مختلف فراهم کنیم که انتظار می‌رود همه این خدمات مورد رضایت الهی قرار گرفته باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1086174

مهمترین اخبار ایران و جهان: